۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۵۷
کد خبر: 81203587
T T
۰ نفر

لیگ جهانی والیبال؛

مهمانان لاجوردی پوش معرفی شدند

۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۵۷
کد خبر: 81203587
مهمانان لاجوردی پوش معرفی شدند

تهران - ایرنا - اسامی بازیكنان تیم ملی والیبال ایتالیا برای رویارویی با ملی پوشان ایران در هفته پنجم لیگ جهانی اعلام شد.

به گزارش ایرنا، تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا روزهای جمعه و یكشنبه 30 خردادماه و یكم تیرماه در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف یكدیگر می روند.

تیم ملی والیبال ایتالیا بامداد فردا سه شنبه (ساعت 5:05 بامداد) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می شود تا خود را برای رویارویی با ملی پوشان ایران آماده كند.

فدراسیون والیبال ایتالیا اسامی 12 بازیكن خود را برای سفر به ایران و برگزاری دو مسابقه مقابل تیم ملی والیبال ایران اعلام كرد.

مائورو بروتو سرمربی لاجوردی پوشان برای این دو مسابقه فیلیپو لانزا، گابریله ماروتی، توماس برتا، میشله بارانوویچ، متئو پیانو، جیلیو سابی، آندره كولاچی، آنتونیو كوارتا، لوئیجی رانداتزو، سیمونه آنزانی و آندره جیوانی را در نظر گرفته است.

تیم ملی والیبال ایتالیا برای سفر به تهران چند بازیكن شاخص خود از جمله ایوان زایتسف، سیمون پارودی، سالواتور روسینی، امانوئل بیرالی (كاپیتان اول) و دیوید سایتا را همراه خود نخواهد داشت.

تیم ملی والیبال ایتالیا كه در شش مسابقه نخست خود در لیگ جهانی به شش پیروزی متوالی دست یافت، در هفته چهارم لیگ جهانی در دو مسابقه خود مقابل لهستان شكست خورد و هیچ امتیاز كسب نكرد.

تیم ملی والیبال ایتالیا در حال حاضر با 19 امتیاز در صدر گروه اول است و در دو بازی با لهستان در هفته چهارم این رقابت ها امتیازی به دست نیاورده است.

تیم ملی والیبال ایران نیز با 7 امتیاز در رتبه چهارم جدول است كه دو بازی نسبت به ایتالیا كمتر انجام داده است. ملی پوشان ایران از دو بازی با برزیل در هفته چهارم ، 3 امتیاز به دست آورده است.

ورزشی(1)**1379