۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۲۳
کد خبر: 81203631
T T
۰ نفر
گازتا اسپرت برزيل: واليبال برزيل نجات يافت

اصفهان - ايرنا - روزنامه گازتا اسپرت برزيل با اشاره به ديدار روز گذشته تيم هاي واليبال ايران و برزيل نوشت: برزيل پس از دو شكست متوالي مقابل ايران ، روز گذشته نجات يافت.

به گزارش ايرنا، روزنامه گازتا اسپرت برزيل روز دوشنبه گزارش داد: تيم برزيل پس از دو شكست متوالي مقابل ايران، اين بار با پيروزي مقابل حريف در تهران از شكست سوم نجات يافت.

اين روزنامه اضافه كرد: شاگردان برناردو رزنده در اين ديدار كار سختي را پشت سرگذاشتند و توانستند با نتيجه سه بر دو و با امتيازهاي 19 بر 25 ، 16 بر 25 ، 25 بر 23 ، 25 بر 23 و 15 بر 10 حريف خود را شكست دهند.

گازتا اسپرت تصريح كرد: به رغم اين نتيجه خوب، اما نتايج حاصل شده از ديدارهاي تيم واليبال برزيل مورد قبول برزيلي ها نيست؛ زيرا تيم برزيل بيش از اين مي توانست امتياز كسب كند.

اين روزنامه به ديدارهاي گذشته ايران و برزيل اشاره كرد و نوشت: اين دو تيم در فصل جديد ليگ جهاني روز 6 ژوئن براي اولين بار در سائوپائولو با يكديگر ديدار كردند كه در اين ديدار ميزبان نتيجه خوبي به دست آورد، اما روز بعد از ميهمان شكست خورد.

اين دو تيم روز جمعه گذشته در تهران به مصاف هم رفتند كه در اين ديدار ايران بسيار توانا و برزيل شكننده نشان داد.

گازتا اسپورت برزيل اضافه كرد: دو ديدار بي نتيجه برزيل مقابل ايران موجب شد تا فشارهاي رواني و حمايت تماشاگران ايراني از تيم خود در ديدار چهارم ،‌ فشارها بر تيم برزيل را افزايش دهد و بازيكنان مرتكب اشتباهات زيادي شوند.

همين مسائل موجب شد تا ديدار چهارم دو تيم نيز مساوي شود و ديدار به گيم پنجم كشيده شود.

اما در نهايت اين تيم رزنده بود كه توانست امتياز اين گيم را به دست آورد و اين گيم را با پيروزي به پايان برساند.

7132**1584