۲۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۲
کد خبر: 81207486
T T
۰ نفر
مرحله سوم تور دوچرخه سواري ايران(آذربايجان) آغاز شد

تبريز - ايرنا - مرحله سوم بيست و نهمين دوره تور دوچرخه سواري ايران (آذربايجان) با حضور 93 ركابزن آغاز شد.

به گزارش ايرنا، در اين مرحله دوچرخه سواران مسير 149.3 كيلومتري منطقه آزاد ارس تا تبريز را ركاب مي زنند.

در مرحله سوم تور كه روز پنجشنبه در حال برگزاري است، دو خط كوهستان در كيلومترهاي 76 و 134 و يك خط امتيازي در كيلومتر 109 از سوي كميته فني پيش بيني شده است.

در پايان مرحله دوم بيست و نهمين دوره تور دوچرخه سواري بين المللي ايران (آذربايجان)، تيم پتروشيمي تبريز در صدر جدول رده بندي تيمي قرار دارد و 'ويليام كلارك' صاحب پيراهن طلايي و امتيازي است در حاليكه آروين معظمي گودرزي پيراهن كوهستان را برتن دارد.

تا پاين مرحله دوم 'ويليام كلارك' از دراپاك استراليا با 8 ساعت و 55 ثانيه با قرار گرفتن بر سكوي نخست صاحب پيراهن طلايي است و 'كازاگوشي كو بو چي' از تيم 'يوكو' ژاپن و حميد شيري از پتروشيمي تبريز در رده هاي دوم و سوم هستند.

در بخش تيمي نيز تيم پرافتخار پتروشيمي تبريز با 24 ساعت و 3 دقيقه و 33 ثانيه در صدر جدول است و تيم هاي دراپاك استراليا و دوكلا پراهاي چك در رده هاي دوم و سوم تيمي ايستاده اند.

در بخش امتيازي ويليام كلارك از دراپاك با 8 امتياز، فابين اشنايدر از وولبرگ اتريش با 5 و وديم شيخف از ازبكستان با 4 امتياز دوم و سوم هستند.

در رده بندي كوهستان نيز آروين معظمي گودرزي از پيشگامان كويز يزد با 19 امتياز صاحب پيراهن كوهستاني است و رحيم امامي از شهرداري تبريز با 18 امتياز و وحيد غفاري از پتروشيمي تبريز با 14 امتياز در تعقيب گودرزي هستند.

در بخش بهترين ركابزن آسيايي نيز 'كازاگوشي كو بو چي' از تيم 'يوكو' ژاپن در صدر جدول رده بندي قرار دارد.

ورزشي**7233/587
۰ نفر