۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۶:۵۱
کد خبر: 81211192
T T
۰ نفر
50 درصد سالن 12 هزارنفري تكميل شد

تهران - ايرنا - درب هاي سالن 12 هزارنفري آزادي تهران از ساعت 15 و 30 دقيقه امروز يكشنبه براي علاقمندان به تماشاي مسابقه واليبال دو تيم ايران و ايتاليا باز شد و در مدت يك ساعت، 50 درصد ظرفيت اين سالن تكميل شد.

به گزارش ايرنا، تيم هاي ملي واليبال ايران و ايتاليا از ساعت 18 و 30 دقيقه امروز يكشنبه در دومين مسابقه هفته پنجم ليگ جهاني واليبال به مصاف يكديگر مي روند.

تماشاگران كه بليت بازي ايران و ايتاليا را تهيه كردند، گروه گروه وارد سالن مي شوند و تماشاگران حاضر نيز از دميدن در شيپور خود دست بردار نيستند.

در مدت يك ساعت پس از بازشدن درب هاي سالن ، 50 درصد ظرفيت سالن 12 هزار نفري آزادي تكميل شد و تماشاگران چند بلوك از طبقه دوم را نيز تكميل كردند.

تمامي بليت هاي اين ديدار به صورت اينترنتي به فروش رسيده است و به هواداران توصيه مي شود كه بدون بليت به ورزشگاه نيايند كه امكان ورود براي آنان مهيا نيست.

حضور نيروهاي پليس براي نظم و تردد تماشاگران به سالن در مجموعه ورزشي آزادي نسبت به بازي هاي قبلي پررنگ است.

بر اساس اعلام قبلي، امروز خبرنگاران زن هم اجازه حضور در سالن 12 هزار نفري را ندارند اما با تلاش مسئولين اجرايي اين مسابقات مجوز ورود شش خبرنگار زن صادر شده است كه قرار است با هماهنگي پليس امنيت در جايگاه خبرنگاران قرار گيرند.

در درب ورودي غربي مجموعه ورزشي آزادي كه تماشاگران وارد مجموعه مي شود، تعدادي از نيروهاي زن پليس حضور دارند.

همانند ديگر رويدادهاي ورزشي، دست فروشان نيز بساط خود را براي فروش پرچم، شيپور، كلاه و آب معدني پهن كردند و نقاشان به چهره نگاري تماشاگران مشغول هستند.

تيم ملي واليبال ايران در نخستين مسابقه با ايتاليا كه روز جمعه برگزار شد، سه بر صفر ملي پوشان ايتاليا را از پيش رو برداشتند.

ورزشي(3)**1379
۰ نفر