۱ تیر ۱۳۹۳، ۲۱:۲۸
کد خبر: 81211473
T T
۰ نفر
بروتو: تیم ملی والیبال ایران یكی از بهترین های جهان است

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: تیم ملی والیبال ایران یكی از بهترین تیم های جهان در این رشته ورزشی است.

به گزارش ایرنا، مائورو بروتو پس از دومین شكست برابر تیم ملی ایران در نشست خبری افزود: با نگاهی متفاوت با بازی قبل وارد مسابقه شدیم. از اینكه توانستیم متفاوت با بازی قبل بازی كنیم، خوشحالم اما به نتیجه خوبی نرسیدیم.

وی تصریح كرد: انتظار داشتم با این نتایج از ایران شكست بخوریم زیرا ایران یكی از تیم های سطح اول والیبال جهان محسوب می شود. ایران در دفاع عملكرد بهتری داشت و به پیروزی رسید.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا با بیان اینكه برخی بازیكنان ما خیلی دیر به تمرینات تیم ملی اضافه شدند، گفت» به این دلیل به آنها استراحت دادم تا در مسابقات مرحله نهایی همه بازیكنان آماده باشند. این به این معنا نیست كه برخی از بازیكنان در تیم اصلی ما باشند یا تیم دوم ایتالیا.

وی تصریح كرد: خیلی از بازیكنان ایران در سطحی هستند كه می توانند در لیگ ایتالیا بازی كنند. اگر آنها بخواهند كه در تیم های ایتالیایی بازی كنند راه برایشان باز است. برای اولین بار به ایران آمده ام. از میزبانی و امكاناتی كه در ایران وجود داشت تشكر می كنم. البته با توجه به قدرت والیبال ایران احتمال زیادی دارد كه بازهم به ایران بیایم و خوشحالم كه در این كشور حضور دارم.

كاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا نیز در این نشست خبری گفت: در مسابقه امروز نمایش بهتری نسبت به بازی قبل ارائه كردیم.

جیولیو سابی افزود: بازی سختی بود اما تقریبا می توانیم بگوییم كه از نتیجه به دست آمده خوشحالیم.

وی تصریح كرد: خیلی كم در سالنی مانند آزادی بازی كرده ام. فضای سالن مانند ورزشگاه های فوتبال بود زیرا در والیبال خیلی كم چنین شرایطی وجود دارد.

كاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا تاكید كرد: سالن جوی بسیار هیجان انگیز و پر سر و صدا داشت.

ورزشی(3)**1379
۰ نفر