۱ تیر ۱۳۹۳، ۲۲:۰۹
کد خبر: 81211487
T T
۰ نفر
سخنان دلگرم كننده ملي پوشان واليبال ايران از پيروزي و اميد به صعود

تهران - ايرنا - تيم ملي واليبال ايران با شكست ايتاليا در دومين بازي تهران اميدش به صعودش پررنگ تر شد و بازيكنان اين تيم از پيروزي و چگونگي صعود گفتند.

به گزارش ايرنا، تيم ملي واليبال ايران در دومين مسابقه خود با ايتاليا سه بر يك به پيروزي رسيد تا با 13 امتياز در رتبه دوم جدول قرار گيرد.

برخي از ملي پوشان ايران پس از اين ديدار در گفت و گو با خبرنگاران اينگونه اين پيروزي را توصيف كردند:

ليبروي تيم ملي واليبال گفت: دو گيم نخست را با قدرت پيروز شديم اما در گيم سوم يك مقدار اشتباه داشتيم. خوشبختانه توانستيم به خودمان بياييم و در گيم چهارم هم پيروز شويم.

فرهاد ظريف افزود: اين برد كمك زيادي به ما كرد تماشاگران هم حمايت بسيار خوبي داشتند.

وي ادامه داد: واليبال ما در چند سال گذشته روند رو به رشدي را طي كرده و حالا يكي از قدرت‌هاي جهان است. همه مثل يك خانواده هستيم و به هم كمك مي‌كنيم.

ليبروي تيم‌ملي واليبال درباره ادامه كار و صعود به مرحله بعد عنوان كرد: ما دو بازي سخت مقابل لهستان داريم كه بايد تمام توان خود را بگذاريم تا به مرحله بعد برسيم.

وي تاكيد كرد: هدف همه همين است و مطمئن باشيد هيچ كم‌كاري‌ از ملي‌پوشان نخواهيد ديد. رسيدن به دور دوم براي واليبال ايران قطعا افتخار بزرگي خواهد بود.

كاپيتان تيم ملي واليبال نيز گفت: يكي از سخت‌ترين بازي‌هاي اين مرحله را پشت سر گذاشتيم. به 6 امتياز اين دو بازي خيلي احتياج داشتيم و خيلي مهم بود. با كنترل بازي توانستيم 6 امتياز را كسب كنيم.

سعيد معروف افزود: ايتاليا هميشه ايتاليا است و فرقي نمي كند كجا بازي مي كند. يكي از تيم‌هاي بزرگ دنيا است. پيروزي برابر ايتاليا هميشه لذت بخش است.

وي با تاكيد بر اينكه خوشحالم اميدمان به صعود بيشتر شد، گفت:به مردم تبريك مي‌گويم.

مجتبي ميرزاجانپور كه عنوان امتيازآورترين بازيكن مسابقه دوم ايران و ايتاليا را به خود اختصاص داد، گفت: امروز بازي خيلي خوبي را مقابل تيم ملي ايتاليا انجام داديم، البته خوب شروع كرديم كه در پايان نيز توانستيم نتيجه خوبي را كسب كنيم.

وي تصريح كرد: بين دو گيم فاصله ايجاد شد و ما 10 دقيقه استراحت كرديم كه اين موضوع باعث شد يك مقدار بازيكنان تيم ملي سرد شوند، اما در گيم چهارم خيلي خوب شروع كرديم و توانستيم نتيجه را به سود خودمان تمام كنيم.

وي در ادامه در مورد بازي مقابل تيم ملي لهستان گفت: ابتدا كادر فني بايد تيم ملي لهستان را آناليز كنند و پس از آن براي كسب نتيجه تمام تلاشمان را مي‌كنيم.

ميرزاجانپور خاطرنشان كرد: با اين برد شانس صعودمان بيشتر شد و ما نشان داديم كه واليبال ايران چقدر قدرتمند شده است.

ورزشي(3)**1379