نتایج ضعیف تیم هندبال جوانان ایران در آستانه رقابت های قهرمانی آسیا

تهران - ایرنا - تیم هندبال جوانان ایران در فاصله 40 روز مانده به برگزاری مسابقه های هندبال قهرمانی جوانان آسیا در شهر تبریز، در تورنمنت بین المللی قطر نتایج ضعیفی كسب كرد.

به گزارش ایرنا، تیم هندبال جوانان ایران كه برای برگزاری اردوی آماده سازی و شركت در تورنمنت بین المللی عازم قطر شده بود، با نمایش ضعیف در دو دیدار خود در این رقابت ها مقابل قطر و كرواسی محتمل شكست پرگل شد.

هندبالیست های جوان ایران روز دوشنبه در دیدار نخست خود با نتیجه 28 بر 16 مغلوب قطر میزبان رقابت ها شدند و روز سه شنبه در دومین بازی نیز با حساب 28 بر 17 مقابل كرواسی شكست خوردند تا نگرانی ها نسبت به نتایج ضعیف این تیم در مسابقه های قهرمانی آسیا بیش از پیش افزایش یابد.

سایت رسمی فدراسیون هندبال كه روز 31 خرداد ماه به اعزام تیم جوانان به اردوی تداركاتی قطر اشاره كرده است، در خصوص نتایج این تیم در تورنمنت بین المللی قطر اطلاع رسانی نكرد!

در تورنمنت بین المللی قطر، تیم ژاپن در مصاف با میزبان رقابت ها با نتیجه 25 بر 24 به برتری رسید و برای حریفان خود در رقابت های قهرمانی آسیا در تبریز خط و نشان كشید.

چهاردهمین دوره مسابقه هندبال قهرمانی جوانان آسیا و انتخابی قهرمانی جهان از 12 تا 21 مرداد ماه با شركت 12 تیم به میزبانی ایران در شهر تبریز برگزار می شود و سه تیم برتر به مسابقه قهرمانی جهان صعود خواهند كرد.

تیم هندبال جوانان ایران در این رقابت ها با تیم های كویت، بحرین، كره جنوبی، عراق و ماكائو در گروه دوم قرار دارد و در گروه نخست نیز تیم های قطر، عربستان سعودی، ژاپن، ازبكستان، سوریه و عمان حضور دارند.

ورزشی (2). ** 7537 ** 1589