۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۳
کد خبر: 81220573
T T
۰ نفر
نمایشگاه بورس، بانك، بیمه و سرمایه و همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در كیش برگزار می شود

تهران - ایرنا - اولین نمایشگاه بین المللی بورس، بانك، بیمه و سرمایه و ششمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری كشور به صورت همزمان و از 29 مهر لغایت 2 آبان ماه سال جاری در مركز نمایشگاه بین المللی كیش و در فضایی به مساحت 21 هزار متر مربع برگزار می شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، نمایشگاه بین المللی بورس، بانك، بیمه و سرمایه با حمایت سازمان منطقه آزاد كیش، شركت سرمایه گذاری و توسعه كیش، سازمان بورس و اوراق بهادار، شركت اطلاع رسانی و خدمات بورس، سازمان سرمایه گذاری و كمك های اقتصادی و فنی ایران و سایر متولیان و دست اندركاران بازار سرمایه و حوزه سرمایه گذاری كشور برگزار می شود.

در این نمایشگاه، اركان بازار سرمایه، بانك ها، موسسات تأمین مالی، شركت های فعال در حوزه بازار سرمایه، شركت های حاضر در بورس اوراق بهادار، كارگزاری ها، نهاد های سرمایه گذاری، ستادهای سرمایه گذاری استان ها، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نیز مجریان و دست اندركاران طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری كشور در بخش های بازار سرمایه، انرژی، گردشگری، مسكن و عمران و شهرسازی حضور دارند.

همچنین بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری كشور به صورت تخصصی و در حوزه های بازار سرمایه، انرژی، گردشگری، عمران و شهرسازی و مسكن با هدایت سازمان سرمایه گذاری و كمك های اقتصادی و فنی ایران در طی روزهای برگزاری نمایشگاه و در محل مركز همایش های بین المللی كیش برگزار خواهد شد.

حضور سرمایه گذاران خارجی و داخلی و مسئولین و دست اندركاران بازار سرمایه و سرمایه گذاری كشور از برنامه های در نظرگرفته شده در این رویداد می باشد.

اقتصام(1)** 9141**1594
۰ نفر