۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۴
کد خبر: 81228221
T T
۰ نفر
شهادت شماری از فلسطینیان در حملات پهپادهای رژیم صهیونیستی

تهران – ایرنا – شماری از فلسطینیان در حملات هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی به غزه، به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری 'فرانسه'، 'اشرف القدره' سخنگوی بخش بهداشت و درمان غزه روز دوشنبه (امروز)گفت: در حمله پهپادها (ی رژیم صهیونیستی) به شرق 'رفح' در جنوب غزه، دو فلسطینی شهید و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند.

وی اندكی بعد اعلام كرد كه یكی دیگر از مجروحان این حملات نیز پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.

گردان های 'عزالدین قسام' شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز اعلام كرد كه شش نفر از اعضایش در حملات رژیم صهیونیستی به رفح به شهادت رسیدند.

شاهدان عینی نیز تایید كردند كه به دنبال حملات پهپادها و ریزش تونلی در غزه شماری از اعضای گردان های قسام نیز به شهادت رسیدند.

بر اساس اعلام بخش خدمات اضطراری غزه، اواخر وقت روز یكشنبه نیز دو فلسطینی دیگر در حمله هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی به شرق اردوگاه پناهندگان 'بریج' در نزدیكی مرز بخش مركزی غزه با مناطق تحت كنترل رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

حادثه اخیر ربوده و كشته شدن سه نوجوان اسراییلی بهانه ای شد تا نظامیان صهیونیست حملات خود را علیه فلسطینیان نوار غزه تشدید كنند.

در جریان تجسس خانه به خانه كه با بهانه یافتن صهیونیست های ربوده شده، اما با هدف بازداشت و سركوب بیش از پیش فلسطینیان و اعضای جنبش حماس صورت گرفت، شماری از ساكنان بی گناه كرانه باختری و نوار غزه به شهادت رسیدند و صدها نفر بازداشت شدند.

رژیم صهیونیستی همچنین طی هفته های اخیر، نوار غزه را از زمین، دریا و هوا هدف حملات خود قرار داده است.

صهیونیست های افراطی نیز در تاریخ 2 ژوییه (11 تیرماه) 'محمد ابو خضیر' نوجوان 16 ساله فلسطینی را پس از شكنجه، به شهادت رساندند.

این اقدام وحشیانه صهیونیست ها موجی از خشم و اعتراض گسترده فلسطینی ها را در سراسر سرزمین های اشغالی به همراه داشت.

خاورم**9156**7074**1275
۰ نفر