۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۳
کد خبر: 81233973
T T
۰ نفر

نظر رييس پليس در باره آلودگي هوا

۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۳
کد خبر: 81233973

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: هیچ اتفاق مهمی در رفع آلودگی هوای تهران رخ نداده و در صورت بروز پدیده وارونگی هوا در زمستان امسال با افزایش شدید آلودگی مواجه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار اسکندر مومنی روز شنبه در حاشیه بازدید از مرکز پلیس راهور تهران بزرگ، اصلی ترین راهکار رفع آلودگی را از بین بردن منشا آلودگی دانست و افزود: اگر باد و باران به کمک ما نیایند شاهد افزایش آلودگی خواهیم بود.

وی یادآورشد: اقدام اساسی برای کاهش آلودگی هوا در زمستان امسال صورت نگرفته است ضمن آنکه برخورد با موتورسواران متخلف از مهم ترین اولویت های پلیس در سال 93 است.

سردار مومنی به طرح برخورد با موتورسواران متخلف اشاره کرد و گفت: استفاده از کلاه ایمنی، جلوگیری از عبور از چراغ قرمز، مسیرهای ورود ممنوع و تردد در پیاده روها از مهم ترین اولویت پلیس در برخورد با موتورسوارن متخلف است.

رییس پلیس راهور کشور با اشاره به اینکه همچنان 30 در صد فوتی های حوادث و سوانح رانندگی به راکبین موتورسواران اختصاص دارد گفت: روند تصادفات و آمار کشته شدگان موتورسوار کاهش یافته و باید تلاش کنیم با رعایت قوانین و اعمال شاخص های انضباطی و ترافیکی به نقطه مطلوب برسیم.

تهرام/519/1109/7561/
۰ نفر