۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۶:۵۸
کد خبر: 81234710
T T
۰ نفر
استرالیای شگفتی ساز  به عنوان تیم ششم راهی مرحله نهایی شد

تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال استرالیا در عین شگفتی با شكست فرانسه در دیدارنهایی دسته دوم لیگ جهانی به عنوان قهرمان این رقابت ها به مرحله نهایی لیگ جهانی سال 2014 صعود كرد.

به گزارش ایرنا، تیم های ملی والیبال فرانسه و استرالیا در آخرین دیدار مرحله نهایی دسته دوم لیگ جهانی ، روز شنبه در شهر سیدنی به مصاف یكدیگر رفتند و تیم میزبان موفق به شكست میهمان خود شد.

ملی پوشان والیبال استرالیا با كسب این پیروزی علاوه برقهرمانی این رقابت ها، به عنوان تیم ششم رقابت های مرحله نهایی لیگ جهانی سال 2014 معرفی شدند.

تیم استرالیا ست های اول، سوم و پنجم این مسابقه را با امتیازهای 25بر20، 25بر23 و 16بر14 از آن خود كرد و ست های دوم و چهارم را با امتیازهای 25بر22، 25بر23 به میهمان واگذار كرد.

تیم استرالیا به عنوان تیم چهارم دور مقدماتی در مرحله نهایی لیگ دسته دوم شركت كرده بود.

در دیگر بازی این مرحله و برای كسب مقام سومی تیم های بلژیك و هلند به مصاف هم رفتند كه ملی پوشان بلژیك سه بر صفر به پیروزی رسیدند و عنوان سومی دسته دو را از آن خود كردند.

تیم ملی والیبال هلند در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 22 و 25 بر 21 مغلوب بلژیك شد.

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال از 25تا 29 تیرماه در شهر فلورانس ایتالیا برگزار خواهد شد كه تیم های ایتالیا (میزبان)باآمریكا و استرالیا در گروه یك و تیم های ایران، برزیل و روسیه در گروه دوم با یكدیگر رقابت خواهند كرد.

تیم ملی والیبال ایران بامداد روز دوشنبه تهران را به مقصد فلورانس ایتالیا ترك خواهد كرد.

ورزشی(2)**1379