۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۸:۰۴
کد خبر: 81234795
T T
۰ نفر

تهران - ایرنا - فرانتس بكن باوئر از حضور لیونل مسی ستاره آرژانتینی در برابر تیم ملی كشورش ابراز نگرانی كرده و معتقد است او در یك لحظه می تواند روند بازی را به نفع تیمش تغییر دهد.

به گزارش ایرنا از رویترز، فرانتس بكن باوئر در ستون هفتگی خود در روزنامه تایمز هندوستان نوشت: اگر به هلند توجه كنید متوجه بازی های درخشانشان می شوید، چرا كه با حضور و بازی روان روبن و فان پرسی به خوبی تیمشان را تا جمع 4 تیم بالا آوردند، ولی آرژانتین با كمك سوپراستار خود توانست آنها را از پبش رو بردارد.

وی در این تحلیل افزود: آرژانتین دفاعی قوی دارد، ژرمن ها برای عبور از این دژ محكم احتیاج به تمركز دارند، در آن سو آنها از شاه مهره ای به نام مسی بهره می برند كه یك لحظه غفلت از او می تواند با ضربه ای هوشمندانه از او همراه شود و سرنوشت بازی را رقم بزند.

در تیم آلمان یك مسی یا نیمار وجود ندارد ولی لو به خوبی هارمونی تیمش را با استفاده از 6 بازیكن قدرتمند بایرن مونیخ سازمان داده است.

بكن باوئر در پایان نوشت: چیزی كه مسلم است، این خواهد بود كه آلمان نمی تواند همانند بازی خود برابر برزیل بازی كند و این نتیجه تا پایان در تاریخ ثبت خواهد شد.

بازی دو تیم ملی آرژانتین و آلمان در فینال جام جهانی بیستم، روز یكشنبه 13 جولای برگزار می شود.

ورزشی (6). ** 547 ** 1589