۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۴۶
کد خبر: 81238604
T T
۰ نفر
شیرالی: تیم ملی والیبال برای روسیه حریف آسانی نخواهد بود

آبادان - ایرنا - ملی پوش پیشین والیبال ایران در باره نخستین دیدار تیم ملی ایران در لیگ جهانی والیبال گفت: روسیه تیم بزرگ و پر افتخاری است اما تیم ایران حریف آسانی برای این تیم نیست.

مهدی شیرالی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: كار تیم ملی در مرحله دوم رقابت های لیگ جهانی به دلیل همگروهی با تیم های باتجربه و مدعی بسیار سخت است.

وی با اشاره به اینكه بازیكنان ایران نباید از حریفان خود در این رقابت ها هراسی داشته باشند، گفت: تیم ملی باید فقط برای برد به مصاف حریفان برود.

ملی پوش پیشین والیبال ایران افزود: تیم ملی در مرحله نخست این رقابت ها با پیروزی مقابل تیم های بزرگ ایتالیا، برزیل و لهستان در حد مدعی قهرمانی ظاهر شد.

وی مصدومیت شهرام محمودی در دور دوم این مسابقات را بدشانسی تیم ملی خواند و گفت: این بازیكن در تیم ملی عملكرد خوبی داشت و از بازیكنان تاثیر گذار بود.

شیرالی با اشاره به اینكه ایران تاكنون مقابل روسیه به پیروزی نرسیده است، افزود: ایران فردا می تواند با پیروزی مقابل روسیه طلسم را بشكند.

وی گفت: با كسب یك پیروزی شانس زیادی برای حضور در جمع چهار تیم برتر خواهیم داشت.

ملی پوش پیشین والیبال ایران افزود: ایران دیدارهای سختی مقابل حریفان قدرتمند خود در پیش دارد ولی در این مسابقات دست و پا بسته نخواهد بود.

وی با اشاره به شرایط بسیار خوب تیم ملی والیبال ایران از نظر روحی و جسمی اظهار كرد: شكست روسیه با این شرایط خوب غیرممكن نیست.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال 2014 با تیم ‌های روسیه و برزیل همگروه است كه در روزهای چهارشنبه و جمعه 25 و 27 تیرماه به مصاف این تیم‌ها می رود.ك/3

7104/7279**1379
۰ نفر