۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۰:۱۱
کد خبر: 81242452
T T
۰ نفر
كاپيتان تيم ملي واليبال ايران: هنوز در آغاز راه پيشرفت هستيم

تهران- ايرنا- كاپيتان تيم ملي واليبال ايران گفت: از شكست مقابل آمريكا ناراحتيم، ولي تيم ايران هنوز در آغاز راه پيشرفت است و بايد به آينده فكر كنيم.

به گزارش شنبه شب روابط عمومي فدراسيون واليبال جمهوري اسلامي ايران، 'سعيد معروف' پس از شكست سه بر صفر تيم ملي واليبال ايران مقابل آمريكا اظهار كرد: نمي خواهم اين باخت را توجيه كنم چون هيچ حرفي براي گفتن نداشتيم.

كاپيتان تيم ملي واليبال ايران افزود:‌اين شكست به ما نشان داد كه واليبال يك ورزش قدرتي و زوري نيست،‌بلكه فكر، هوش، داشتن تاكتيك و برنامه مناسب تيم را به پيروزي مي رساند.

وي ادامه داد: به طور طبيعي به دليل شكست تيم ناراحتم، ولي هنوز تيم در آغاز راه پيشرفت است و اميدوارم در بازي رده بندي با كسب مدال برنز شكست مقابل آمريكا را جبران كنيم.

معروف خاطرنشان كرد: شكست تيم در اين ديدار را نبايد به پايين آمدن توانايي بدني بازيكنان مرتبط دانست، بلكه تيم حريف از تاكتيك خوبي استفاده كرده بود و برنامه هاي ما را خنثي كرد.

وي تاكيد كرد: بازيكنان تيم ايران با تمامي توان خود بازي كردند، اما آمريكا خيلي منسجم تر و با برنامه تر از تيم ايران عمل كرد و به پيروزي دست يافت.

ديدار بعدي تيم ملي واليبال ايران با برنده ديدار برزيل و ايتاليا خواهد بود.

ايران براي نخستين بار است كه به ديدارهاي پاياني مسابقات واليبال جهاني راه مي يابد.

**/1457/ 1917
۰ نفر