۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۵:۳۵
کد خبر: 81243767
T T
۰ نفر
مشخصات افسر اسرائیلی به اسارت گرفته شده اعلام شد

تهران - ایرنا - گردان های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با صدور بیانیه ای اعلام كرد كه افسر اسرائیلی به اسارت گرفته شده، از یگان مرزی ارتش رژیم صهیونیستی به نام شائول آرون با كد نظامی 6092065 است.

به گزارش مركز اطلاع رسانی فلسطین، گردان های قسام در بیانیه خود خاطرنشان كرد كه این افسر یگان مرزی ارتش رژیم صهیونیستی را در جریان عملیات اخیر خود در شرق محله التفاح به اسارت گرفته است.

این گزارش می افزاید: علاوه بر به اسارت گرفته شدن این افسر صهیونیست، 14 سرباز دیگر به هلاكت رسیده و بیش از 50 نفر نیز زخمی شده اند كه در بین آنان نام فرمانده تیپ گولانی نیز دیده می شود.

گردان های قسام در بیانیه خود اعلام كرد: به یاری حق، عملیات صورت گرفته در شرق محله التفاح، به عنوان كابوسی همیشگی در اذهان صهیونیست ها باقی خواهد ماند. در این عملیات یك یگان ویژه از نیروهای قسامی، نظامیان صهیونیستی را كه قصد پیشروی به سمت شرق محله التفاح را داشتند، به سمت یك میدان مین از پیش آماده شده كشاندند و بعد از آن، میدان مذكور را منفجر كردند. بعد از وقوع انفجارها، نیروهای قسام به سمت نفربرهای دشمن رفتند و درهای آن را باز كرده و تمام سرنشینانش را به هلاكت رساندند كه نتیجه آن، نابودی 14 سرباز صهیونیست و درگیری با آنها از فاصله ای نزدیك بود.

در پایان بیانیه گردان های قسام آمده است: بیانیه ها و اطلاعیه های مقاومت عین حقیقت است. مبارزان ما ابتكار عمل را در میدان نبرد در دست دارند و اعضای جامعه صهیونیستی نیز باید خبرهای واقعی را از طریق بیانیه های ما دنبال كند نه از طریق رهبران دروغگو و فریبكارشان.

رسانام**1502** 1597
۰ نفر