۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷
کد خبر: 81244157
T T
۰ نفر
حضور در راهپیمایی بزرگ روز قدس وظیفه ای انسانی و دینی است

رشت - ایرنا - نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به رمضان خونین مردم ستمدیده فلسطین گفت : حضور در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس وظیفه ای انسانی و دینی است .

به گزارش خبرنگار ایرنا ' محمد علی نجفی ' استاندار گیلان روز دوشنبه در حاشیه مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس و والدین آنان در گلزار شهدای رشت با ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی و كشتار زنان و كودكان و مردم بی دفاع غزه گفت : حضور در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در شرایطی كه شاهد سكوت مجامع جهانی بویژه سران برخی كشورهای اسلامی در برابر این جنایات هستیم وظیفه ای انسانی و دینی برای حمایت از این مردم بی گناه است .

وی اظهار داشت : بی شك محكومیت این فجایع انسانی از سوی هر فرد مسلمان و غیر مسلمان ارج گذاردن به كرامت انسانی است .

استاندارگیلان اظهار كرد : حضور پرشور در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس یاریگر دستگاه دیپلماسی كشورمان برای تلاش در جهت توقف جنایات و محكومیت رژیم اشغالگر قدس است .

***

والدین شهداء مبلغان و مروجان مكتب ایثار و شهادتند

استاندار گیلان صبح امروز با حضور در گلزار شهدای رشت به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس و والدین آنان ادای احترام كرد .

نماینده عالی دولت در گیلان صبح امروز به همراه فرماندار رشت و جمعی از مدیران استان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس برمزار مادر شهیدان مسعود و مجید ایزد دوست كه جمعه گذشته دارفانی را وداع گفتند حضور یافت و با قرائت فاتحه و نثار گل برای آن فقید سعیده از درگاه ایزدمنان علو درجات را مسئلت كرد .

وی اظهار كرد : بی تردید پدران و مادران شهداء سرمایه های عظیم كشورمان هستند كه در طول زندگی با بركتشان همواره مبلغ و مروج مكتب ایثار و شهادت بوده اند .

نجفی همچنین پدران و مادران شهداء را نعمتی برای ملت ایران دانست و افزود : باید در برابر صبر و ایثار خالصانه خانواده های معظم شهداء تعظیم كرد .

استان گیلان در دوران انقلاب و دفاع مقدس هشت هزار شهید تقدیم كرده است . ك/2

7296/604