۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۹:۰۰
کد خبر: 81244889
T T
۰ نفر
معاون اول رییس جمهوری بر ضرورت حل مشكلات طرح بهسازی مسكن روستایی تاكید كرد

تهران- ایرنا - معاون اول رییس جمهوری با تاكید بر اهمیت بهسازی مسكن روستایی به عنوان یكی از اولویت‌ها و ضرورت حل مشكلات پیش روی این طرح گفت: ضروری است این موضوع به عنوان یك اولویت در دستور كار بخشهای مرتبط قرار گیرد تا راهكارهای حل مسایل و موانع آن پیدا شود.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری این مطلب را عصر امروز(دوشنبه) در جلسه مربوط به تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسكن روستایی مطرح كرد.

وی با اشاره به گزارش های ارایه شده در خصوص مشكلات پیش روی اجرای طرح بهسازی مسكن روستایی همچون همچون میزان تسهیلات و ضمانت لازم برای بازپرداخت اقساط این تسهیلات، خواستار تشكیل جلسه ای با حضور نمایندگان بانك مركزی، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، بنیاد مسكن انقلاب اسلامی و مركز توسعه روستایی و مناطق محروم برای بررسی این مسایل و ارایه راهكارهای مناسب در جهت حل این مشكلات شد.

در این جلسه كه وزیر راه و شهرسازی، رییس كل بانك مركزی، رییس بنیاد مسكن انقلاب اسلامی، رییس مركز توسعه روستایی و مناطق محروم و مدیران عامل بانكها نیز حضور داشتند گزارشی از عملكرد بنیاد مسكن انقلاب اسلامی در سالهای گذشته و همچنین نمونه هایی از واحدهای طرح ویژه بهسازی مسكن روستایی توسط این بنیاد در حوادث زلزله سالهای گذشته ارایه شد.

در این نشست همچنین در خصوص میزان واحدهای مسكونی روستایی كه نیازمند بهسازی هستند مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد در جلسه ای كارشناسی، جزئیات مربوط به حل مشكلات بهسازی مسكن روستایی بررسی و نتایج آن اعلام شود.

سیام*9254**1449
۰ نفر