۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲
کد خبر: 81245444
T T
۰ نفر
نماينده لارستان:مسوولان همه توان خود را براي تقويت مقاومت اسلامي فلسطين به كار گيرند

تهران-ايرنا- نماينده مردم لارستان در مجلس گفت: شكي نيست بر پايه حمايت هاي همه جانبه جمهوري اسلامي ايران از مقاومت فلسطين به زودي شاهد عقب نشيني و خروج ذلت بار ارتش رژيم صهيونيستي از غزه خواهيم بود.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، جمشيد جعفرپور در نطق ميان دستور امروز(سه شنبه) در مجلس گفت: بيش از دو هفته از تجاوز صهيونيست ها به غزه مي گذرد و اين رژيم دلگرم به لبخند حاميان بين المللي به ويژه آمريكاي جهانخوار ضد انساني ترين جنايت را در غزه مظلوم رقم مي زند و سكوت معنادار سازمان هاي حقوق بشري به مثابه چراغ سبز براي تداوم اين خونريزي است.

وي ادامه داد: عليرغم همه اقدامات ددمنشانه رژيم جعلي و خلق صحنه هاي دلخراش از قتل كودكان و زنان و استواري پدران و مادران شهدا برگرفته از فرهنگ رمضان، دشمن را در موقعيت دشواري قرار داده است.

جعفرپور گفت: از ديد كارشناسان نظامي ادامه موشك باران شهرهاي صهيونيست نشين و ناتواني ارتش رژيم صهيونيستي در نابودي سكوهاي پرتاب موشك نيروهاي مقاومت و ضربات سنگين به نيروها و تجهيزات اين رژيم به معناي شكست ديگري در كارنامه نظامي رژيم صهيونيستي متجاوز است .

نماينده لارستان با اشاره به اينكه شكي نيست بر پايه حمايت هاي همه جانبه جمهوري اسلامي ايران از مقاومت فلسطين به زودي شاهد عقب نشيني و خروج ذلت بار ارتش رژيم صهيونيستي از غزه خواهيم بود، بيان داشت: انشاءالله با حضور يكپارچه مردم شريف ايران و امت اسلامي در راهپيمايي روز قدس و دفاع از مظلومان غزه اين روند در كمترين زمان طي خواهد شد.

وي گفت: از مسئولان مي خواهم همه توان خود را در همه زمينه ها براي تقويت مقاومت اسلامي فلسطين به كار گيرند.

جعفرپوردر ادامه گفت: جريان تكفيري داعش به مدد پشتيباني مالي سران مرتجع عرب و حمايت هاي تسليحاتي و اطلاعاتي برخي همسايگان جاه طلب منطقه در حال اجراي سناريوي گسست و تجزيه عراق است .

نماينده مردم لارستان افزود: اين جريان كه همزمان با جنايات رژيم صهيونيستي بدون كمترين موضع مخالف نسبت به جنايات اين رژيم در حال نمايش چهره اي خشن و غير اسلامي و غير انساني از اسلام در منظر جهانيان مي باشد خود مشغول مسلمان كشي و تخريب زيربناهاي اقتصادي كشورهاي مسلمان سوريه و عراق است.

وي بيان داشت: شكي نيست كه با پايمردي و مقاومت مسلمانان در سوريه و عراق اين جريان نيز محكوم به شكست است و صبح اسلام و پيروزي مسلمانان نزديك مي باشد.

جعفرپور در بخش ديگري از اظهاراتش تصريح كرد: ماه رمضان نشان ديگري از عمق فرهنگ اسلامي در وجود مردم مسلمان و مومن مردم ايران است، حضور همه در مراسم شب هاي احيا گواه روشني ازخواست مردم از مسئولان فرهنگي و مديران اجرايي در جهت فعاليت و سمت گيري برنامه هاي فرهنگي است.

نماينده مردم لارستان تقويت فرهنگ اسلامي ايراني را مولفه مهم قدرت جمهوري اسلامي دانست و افزود: بايد همه مديران بخش هاي فرهنگي و غيرفرهنگي بدان متوجه و ملتزم باشند و مانع نفوذ فرهنگ بيگانه در اعتقادات، هنجارها و نمادهاي مردم در جامعه شوند.

سيام**م.ش**1415