۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۶:۳۱
کد خبر: 81246108
T T
۰ نفر
در كنار فلسطين خواهيم بود

تهران - ايرنا - ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) با انتشار بيانيه اي در آستانه روز جهاني قدس رژيم صهيونيستي را دشمن بشريت و اسلام دانست و عنوان كرد: ما همواره در كنار ملت فلسطين خواهيم بود.

به گزارش ايرنا در اين بيانيه كه رونوشت آن عصر سه شنبه در اختيار خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) قرار گرفت، آمده است: مسالهٔ امروز جنايات رژيم صهيونيستي در غزه ‌براي ‌همهٔ ‌ملت‌هاي ‌جهان دردناك و مصداق بارز نسل كشي، جرايم عليه بشريت و جرايم جنگي است. چرا مدعيان حقوق بين الملل و اعضاي شوراي امنيت سازمان ملل متحد در مقابل كشتار بي‌رحمانهٔ زنان و كودكان بي‌دفاع غزه تنها به صدور بيانيه اكتفا مي‌كنند؟!

ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) در بخش ديگري از بيانيه خود افزود : ما امروز نداي مظلوميت مردم غزه را كه هنوز در نوار غزه با دست‌هاي خالي و ايمانشان به حق داشتن سرزميني از آن خود مقاومت مي‌كنند، فرياد مي‌زنيم. روز قدس در ‌كشور ما يك‌ مساله‌ اساسي‌ و يك‌ فريضه الهي ‌و روز مقابلهٔ مستضعفين با مستكبرين است.

در بخش ديگري از بيانيه مزبور آمده است: مشكل اصلي مردم فلسطين وجود رژيم صهيونيستي است چرا كه اين رژيم هيچ بهره‌اي از جنايت‌هاي خود نخواهد برد. امروز بيداري اسلامي ملت‌هاي مسلمان نسبت به فلسطين و مردم آن فراگير است. ملت‌هاي بيدار شده و مسلمانان بايد روز جهاني قدس را به عنوان يكي از اهداف اصلي خود گرامي داشته و اين هدف مشترك را مبناي وحدت خود قرار دهند.

اين ستاد افزود: مقاومت ‌مردم ‌فلسطين ‌به ‌رغم ‌تمام ‌فشار‌ها ادامه‌ خواهد يافت ‌و رژيم ‌صهيونيستي ‌نمي‌تواند آن را براي‌ هميشه‌ متوقف ‌كند.

ستاد اجرايي فرمان‌ حضرت امام (ره)‌ ضمن اعلام خشم و انزجار از رژيم صهيونيستي و استكبار جهاني افزود با بهره‌مندي از منويات مقام معظم رهبري، در راستاي وظيفه اسلامي و انقلابي خود در ميان سيل خروشان راهپيمايان روز قدس حضور پيدا مي كند و از همهٔ اقشار ملت شريف ايران براي شركت در راهپيمايي بزرگ اين روز دعوت به عمل مي‌آورد.

راهپيمايي روز جهاني قدس جمعه اين هفته (سوم مرداد ماه) برگزار خواهد شد.

ژيم صهيونيستي طي 16 روز گذشته با بمباران و گلوله باران مناطق غزه بيش از 580 نفر از مردم اين منطقه را به شهادت رسانده و شمار زيادي را مجروح كرده است.

اجتمام**9303**1436
۰ نفر