۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶
کد خبر: 81250381
T T
۰ نفر

چهارمین پیروزی تیم والیبال نیروهای مسلح ایران

۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶
کد خبر: 81250381
چهارمین پیروزی تیم والیبال نیروهای مسلح ایران

تهران - ایرنا - تیم والیبال نیروهای مسلح ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات قهرمانی نظامیان جهان (سیزم) موفق به شكست هند شد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، تیم والیبال منتخب نیروهای مسلح ایران در چهارمین دیدار خود در دور مقدماتی مسابقات نظامیان جهان با برتری 3 بر صفر مقابل هند همچنان صدر نشین گروه 2 باقی ماند.

فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال نیروهای مسلح ایران در ابتدای دیدار با هند از تركیب علیرضا بهبودی، رضا قرا، محمد فلاح، پوریا فیاضی، مسعود عزیزی، ناصر رحیمی و مصطفی حیدری استفاده كرد.

رضا قرا با 23 امتیاز، امتیاز آورترین بازیكن دیدار تیم نیروهای مسلح ایران و هند شد.

تیم والیبال نیروهای مسلح ایران در سه دیدار قبلی خود موفق به شكست تیم های كانادا، كره جنوبی و آلمان شد و امشب در پنجمین و آخرین دیدار دور مقدماتی خود به مصاف ونزوئلا خواهد رفت.

دیگر نتایج روز چهارم مسابقات والیبال قهرمانی نظامیان جهان به قرار زیر است:

كره جنوبی 3- كانادا صفر

چین 3- فنلاند یك

ونزوئلا 3- آلمان صفر

در پایان دور مقدماتی مسابقات والیبال نظامیان جهان (سیزم) از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند كرد.

در گروه یك این رقابت ها كه تیم های برزیل، چین، قطر، فنلاند و هلند رقابت دارند برزیل سرگروه است و برنده دیدار امروز چین و قطر به همراه برزیل به مرحله بعد صعود خواهند كرد.

در گروه دوم نیز كه شش تیم ایران، كره جنوبی، ونزوئلا، آلمان، هند و كانادا با هم رقابت می كنند، تیم ایران كه بدون شكست است و از از بین دو تیم ونزوئلا و كره جنوبی نیز یك تیم به همراه ایران به مرحله بعد صعود خواهد كرد.

ورزشی(1)**1379
۰ نفر