۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۲۲
کد خبر: 81255426
T T
۰ نفر
برتری تراكتورسازی مقابل فولاد در نیمه نخست

تبریز - ایرنا - نیمه نخست دیدار تیم های تراكتورسازی و فولاد خوزستان از هفته نخست لیگ برتر با برتری یك بر صفر تراكتورسازان همراه شد.

به گزارش ایرنا، دیدار افتتاحیه چهاردهمین دوره لیگ برتر باشگاه های كشور از ساعت 17 و 30 دقیقه عصر امروز پنجشنبه با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز شد.

تراكتورسازی قهرمان جام حذفی و فولادخوزستان قهرمان لیگ برتر فصل گذشته محسوب می شوند و همین مساله بر حساسیت های این دیدار افزوده است.

با وجود اینكه این دیدار بین دو تیم مطرح فوتبال ایران برگزار می شود، هواداران تراكتورسازی استقبال چندان خوبی از آن نداشته و حدود 15 هزار نفر در ورزشگاه یادگار امام تبریز حاضر شده اند.

فولاد خوزستان در این دیدار بختیار رحمانی، آرش افشین و شهاب كرمی كه وضعیت كارت پایان خدمت آنان، مبهم است را در اختیار ندارد و همین مساله بر روند مسابقه نماینده خوزستان تاثیر منفی گذاشته است.

شاگردان رسول خطیبی در تیم تراكتورسازی این دیدار را هجومی آغاز كرده و در دقیقه دوم فرصت مناسبی برای گلزنی داشتند كه پاس محسن دلیر را فرشاد احمد زاده از یك قدمی دروازه ناباورانه به بیرون فرستاد.

در ادامه محسن دلیر مهاجم تراكتورسازی و اسماعیل شریفات بازیكن فولاد فرصت های مناسبی را از دست دادند.

در دقیقه 31 این دیدار «سامان نریمان جهان» مهاجم جوان تراكتورسازی كه در این فصل به جمع سرخپوشان پیوسته است با ضربه سر دروازه فولاد را گشود تا نخستین گل لیگ چهاردهم را به نام خود ثبت كند.

در نهایت نیمه نخست با یك گل به سود تراكتورسازی تبریز به پایان رسید.

ورزشی(2)**3783**1379
۰ نفر