۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۵۷
کد خبر: 81255446
T T
۰ نفر
باقری نیا: كیفیت بازیكنان با رقم قراردادها برابر نیست

كرج-ایرنا-سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: كیفیت بازیكنان فعلی حاضر در لیگ برتر فوتبال كشورمان با رقم قراردادها برابر نیست.

'عبدالمجید باقری نیا' روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حق هیچ بازیكنی در فوتبال ایران با كیفیتی كه دارند ثبت قرارداد میلیاردی نیست و بایستی در این زمینه فكری عاجل شود چرا كه سودی برای فوتبال ما ندارد.

وی اظهار كرد:ما یكی از جوان ترین و كم هزینه ترین تیم های لیگ برتر هستیم و تلاش كردیم مبالغی كه به بازیكنان دادیم بر اساس توانایی آنها باشد و خوشحالم كه این اتفاق نیز در تیم ما رخ داد ، همگی بازیكنان جذب شده مورد نظر كادر فنی بودند.

باقری نیا درخصوص بازی فردا مقابل سایپا البرز نیز گفت:بازیهای اول همواره سخت هستندو با توجه به اینكه شناخت كاملی نیزتیم ها از هم ندارند كار مشكل تر خواهد شد، اما تلاش می كنیم در دیدار مقابل با سایپا با امتیاز به مسجد سلیمان باز گردیم.

وی گفت: به خوبی از تفكرات مجید جلالی و سبك و سیاقی كه تیم های او فوتبال بازی می كنند آشنا هستم و امیدوارم همین شناخت در بازی فردا به تیم نفت مسجد سلیمان كمك كند.

دیدار دو تیم سایپا البرز و نفت مسجد سلیمان از هفته اول لیگ برتر چهاردهم عصر فردا جمعه،ساعت 18 در ورزشگاه انقلاب اسلامی كرج برگزار خواهد شد.

7422 / 1200**1856
۰ نفر