۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۰۱
کد خبر: 81259542
T T
۰ نفر

علی دایی 50 میلیون ریال جریمه شد

۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۰۱
کد خبر: 81259542
علی دایی 50 میلیون ریال جریمه شد

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل اظهار نظر در باره داور دیدار پرسپولیس و نفت تهران 50 میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، كمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تخلفات بازیكنان و سرمربی تیم های پرسپولیس و ذوب آهن اعلام كرد.

بر اساس این گزارش، هفته اول لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار شد كه علیرغم تاكید كمیته انضباطی مبنی بر آشنایی بازیكنان و عوامل فنی و دیگر مقامات تیم های فوتبال با مقررات مرتبط در آئین نامه انضباطی جدید به خصوص ماده 67 با عنوان ممنوعیت اعتراض به تصمیمات فنی داوران، از سوی مهرداد كفشگری، محسن بنگر و علی دایی بازیكنان و سرمربی تیم پرسپولیس و یحیی گل محمدی سرمربی تیم ذوب آهن اظهاراتی در مورد عملكرد داوری صورت گرفت.

كمیته انضباطی ضمن بررسی شكایت رسیده از سوی كمیته داوران، اقدام بازیكنان و سرمربیان تیم های فوق را به انجام مصاحبه طبق بند 2 ماده 67 تخلف دانسته و علی دایی، مهرداد كفشگری و محسن بنگر را به پرداخت 50 میلیون ریال و یحیی گل محمدی را به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محكوم كرد.

گفتنی است، رای صادره به استناد بند 15 ماده 48 آئین نامه انضباطی قطعی است و به محض ابلاغ حكم، نفرات فوق باید نسبت به پرداخت جرایم به حساب سازمان لیگ اقدام كنند و واریز نشدن به موقع، موجب محرومیت افراد از همراهی تیم مربوطه بوده و قطعا تكرار تخلفات با توجه به بند 4 ماده 67 آئین نامه انضباطی موجب صدور دستور موقت از سوی رییس كمیته انضباطی شده و متخلفین تا رسیدگی پرونده، از همراهی تیم خود محروم خواهند بود.

ورزشی(1)**1379
۰ نفر