تجمع بزرگ كارگران درحمایت از مردم مظلوم غزه در مقابل دفتر سازمان ملل متحد

تهران - ایرنا - تجمع بزرگ كارگران روز جاری(چهارشنبه) در حمایت از مردم مظلوم غزه و محكومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی با حضور وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران برگزار شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این مراسم كه با حضور علی ربیعی و جمع كثیری از كارگران واحدهای تولیدی به نمایندگی از جامع كار و تولید در مقابل دفتر سازمان ملل متحد برگزار شد، كارگران ضمن حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه، جنایت رژیم صهیونیستی در كشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه را محكوم و انزجار خود را نسبت به جنایت وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی اعلام كردند.

در این مراسم محمدرضا موالی زاده معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی در سخنانی ضمن محكومیت جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: حضور كارگران كشور در همه مقاطع انقلاب بسیار روشنگرانه و مسئولانه است به نحوی كه كارگران در دوران شكل گیری و پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نیز با داشتن روحیه و حس ولایتمداری ، تعهد و بینش عمیق، نسبت به مسائل مختلف، همواره حضوری چشمگیر ،فعال و تاثیرگذار داشته اند.

وی افزود: امروز نیز كارگران با همان روحیه و بینش، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی كه به كشتار مردم مظلوم غزه می پردازد، اعلام می دارند.

وی تصریح كرد: ماهیت رژیم غاصب صهیونیستی، ماهیتی پلید و ددمنشانه است كه این ماهیت روز به روز بر جهانیان آشكار و نمایان تر می شود.

وی ادامه داد: امروز به همگان ثابت شد كه رژیم غاصب و كودك كش صهیونیستی به رعایت حداقل های اصول انسانی نیز پایبند نیست و شاهد مدعی، تعداد زیاد زنان و كودكانی هستند كه در غزه كشته یا زخمی شده اند و حتی امكان امداد رسانی نیز از آنان سلب شده است.

موالی زاده از جنایات رژیم صهیونیستی به عنوان یك فاجعه و رویداد ضد انسانی یاد كرد و افزود: این جنایات در هر جای دنیا ، رویدادی ضد بشری نامیده می شود كه دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

وی كارگران تجمع كننده در مقابل دفتر سازمان ملل را نماینده قشر عظیم كارگری دانست و خطاب به سازمانهای مسئول برقراری امنیت در جهان گفت: كسانی كه مسئول و مدعی ایجاد و برقراری امنیت در جهان هستند نباید در قبال این جنایات وحشیانه سكوت كنند و مجامع بین المللی باید هرچه سریع تر اقدامات عملی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی از خود نشان دهند.

وی با اشاره به اینكه هر انسان آزادیخواه و آزاده و هر وجدان بیداری در جهان این جنایات را محكوم می كند، افزود: امروز زنان و كودكان در غزه و فلسطین تحت بمباران های شدید رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند و از امكانات حداقلی نیز محروم می باشند.

وی تصریح كرد: ما در كنار كارگران به عنوان نماینده جامعه كار و تولید در این تجمع گردهم آمده ایم تا به جهانیان اعلام كنیم كه سیاست دولت تدبیر و امید در جهت حمایت از مظلومان غزه و جهان است.

موالی زاده در پایان ابراز امیدواری كرد: هرچه سریعتر این جنایات به پایان برسد و شاهد برچیده شدن رژیم غاصب صهیونیستی باشیم.

در پایان این گردهمایی، بیانیه جامعه كارگری در محكومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و در حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم غزه قرائت شد.

به گزارش ایرنا، همچنین روز گذشته با حضور وزیر تعاون، كار و رفاه حضور و تعاونگران گردهمایی دیگری در محكومیت كشتار بی دفاع مردم غزه در محل وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

اقتصام(3)9123**1558