۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۰۶
کد خبر: 81275434
T T
۰ نفر
احمدي : صندوق حمايت از ورزشكاران ، خبرنگاران را بيمه مي كند

تهران - ايرنا - معاون فرهنگي، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: خبرنگاران متقاضي مي توانند از طريق صندوق حمايت از ورزشكاران و پيشكسوتان بيمه شوند.

عبدالحميد احمدي روز يكشنبه در حاشيه مراسم تشييع پيكر خبرنگار ورزشي مهدي نفر در مجموعه ورزشي شهيد شيرودي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بخشي از عملكرد صندوق حمايت از ورزشكاران و پيشكسوتان مربوط به خبرنگاران ورزشي است.

وي اظهار كرد: در گذشته هم با پيگيري هاي انجمن ورزشي نويسان، تعدادي از خبرنگاران از طريق صندوق حمايت از ورزشكاران و پيشكسوتان بيمه شدند ولي بيمه خبرنگاران ورزشي به صورت كامل انجام نشد.

احمدي خاطرنشان كرد: علت اين امر آن بود كه بخشي از بيمه خبرنگاران ورزشي بايد از طريق موسسات رسانه اي انجام شود و برخي از اين موسسات از اين كار اجتناب كردند.

معاون فرهنگي، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در عين حال گفت: اما در صورتي كه خبرنگاري بخواهد از طريق صندوق حمايت از ورزشكاران و پيشكسوتان بيمه شود، اين صندوق آمادگي دارد تا اين كار را براي خبرنگاران انجام دهد .

وي يادآور شد: خبرنگاران ورزشي پس از ارايه تقاضا و عضويت در صندوق و ثبت نام مي توانند از تسهيلات بيمه اي صندوق استفاده كنند.

ورزشي (4)**1067**1581
۰ نفر