۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۰۴
کد خبر: 81275565
T T
۰ نفر

مظلومی: تنها ملاك برگزاری اردوها نظر كادر فنی است

۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۰۴
کد خبر: 81275565
مظلومی: تنها ملاك برگزاری اردوها نظر كادر فنی است

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون ورزش های نابینایان و كم بینایان گفت:‌ تنها ملاك برگزاری اردوها نظر كادر فنی است و تلاش ما این است كه این اردوها مطابق خواست مربیان و كادر فنی برگزار شوند تا تیم ها با بالاترین سطح آمادگی راهی اینچئون كره جنوبی شوند.

محمد رضا مظلومی روز یكشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:‌ به طور مثال اگر كمیته ملی المپیك با چهار مرحله اردوی آمادگی موافقت كرده بود ما تلاش كردیم كه دو یا سه اردو طبق خواسته مربیان افزایش یابد تا تیم به آمادگی مطلوب دست یابد.

وی یادآور شد كه نابینایان و كم بینایان در 6 رشته گلبال مردان و زنان ،‌فوتبال پنج نفره ، جودو ، شنا و دوومیدانی راهی بازی های پاراآسیایی اینچئون كره جنوبی ( اواخر مهرماه ) خواهند شد و‌ فدراسیون ورزش نابینایان با استفاده از اعتبارات فدراسیون تعداد اردوهای آمادگی را افزایش داد تا بازیكنان با آمادگی بیشتر و استرس كمتر راهی این دوره از بازی ها شوند.

وی ادامه داد:‌در حال حاضر كادرفنی تیم های ملی رشته های مختلف نابینایان و كم بینایان از روند برگزاری اردوها رضایت دارند و تنها نارضایتی آنان از نبود امكان برگزاری دیدارهای دوستانه یا شركت در مسابقه های برون مرزی است .

مظلومی گفت:‌ اردوهای تیم های شنا، جودو ،‌گلبال زنان و فوتبال پنج نفره هم اكنون در حال برگزاری است و از 27 مرداد ماه تیم های گلبال مردان و دوومیدانی نیز وارد اردوی آمادگی خواهند شد.

رییس فدراسیون ورزش های نابینایان و كم بینایان در مورد مشخص شدن تعداد و اسامی ورزشكاران اعزامی به دومین دوره بازی های پاراآسیایی اینچئون نیز گفت:‌ فدراسیون اسامی و تعداد بازیكنان را مشخص كرده است و تعداد و اسامی ورزشكاران توسط كمیته ملی پارالمپیك اعلام خواهد شد.

ورزشی (4)**1828**1581
۰ نفر