۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۸:۲۹
کد خبر: 81276284
T T
۰ نفر

زمین لرزه دزفول خسارتی به دنبال نداشت

۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۸:۲۹
کد خبر: 81276284
زمین لرزه دزفول خسارتی به دنبال نداشت

دزفول - ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: زمین لرزه صبح دوشنبه خسارتی در این شهرستان به دنبال نداشته است.

این زلزله كه كانون آن از سوی مركز لرزه نگاری كشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیك دانشگاه تهران در ایلام گزارش شده حوالی ساعت هفت صبح روز دوشنبه شهرهای دزفول و شوش در شمال استان خوزستان را نیز به لرزه در آورد.

'حبیب اله آصفی' به خبرنگار ایرنا گفت: تاكنون خسارتی از این زمین لرزه در دزفول گزارش نشده است.

'غلامحسین شرافت زاده' بخشدار الوار اندیمشك نیز گفت: طبق بررسی به عمل آمده هنوز گزارشی از خسارت احتمالی ناشی از این زمین لرزه دریافت نشده است.

شدت این زلزله در شهرهای دزفول ، شوش و اندیمشك موجب وحشت مردم شد.



**زمین لرزه در خوزستان هیچ گونه خسارتی نداشت

مدیركل مدیریت بحران استانداری خوزستان نیز گفت: زمین لرزه صبح دوشنبه در ایلام كه بخش های زیادی از خوزستان را تكان داد هیچ گونه خسارتی در استان در پی نداشت.

'هاشم بالدی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در عین حال تیم های امدادی نیز آماده و بسیج شده اند تا در صورت نیاز به ایلام اعزام می شوند.

زمین لرزه ای نسبتا قوی به بزرگی 6.1 در مقیاس درونی زمین (ریشتر) ساعت هفت و دو دقیقه صبح امروز منطقه مورموری ایلام را لرزاند.

به گزارش مركز لرزه نگاری كشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیك دانشگاه تهران، این زمین لرزه درسه كیلومتری مورموری، 36 كیلومتری موسیان و 41 كیلومتری دهلران در استان ایلام در عرض جغرافیایی 32.703 و طول 47.695 در 10.2 كیلومتری عمق زمین اتفاق افتاد.

استان ایلام در غرب استان خوزستان قرار دارد و به همین دلیل زمین لرزه صبح امروزمورموری ایلام در بیشتر مناطق استان خوزستان محسوس بود.

روز گذشته نیز در منطقه یاد شده سه بار در ساعات 19.17 ، 20.05 و 22.13 پیش لرزه هایی به بزرگی 4.9، 3.2 و 3.2 ریشتر درمقیاس درونی زمین بوقوع پیوست.

538/7157/648
۰ نفر