۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۲۳:۲۲
کد خبر: 81279231
T T
۰ نفر
حاشيه هاي مسابقه تيمهاي پديده مشهد و تراكتورسازي تبريز در يك نگاه

مشهد-ايرنا- تيم فوتبال پديده مشهد عصر سه شنبه در ادامه رقابتهاي ليگ برتر فوتبال كشور در اين شهر بر تيم با سابقه تراكتورسازي تبريز غلبه كرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي ايرنا در اين بازي كه با حضور بيش از 10 هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار شد، تيم فوتبال پديده موفق شد با تك گل ˈميلان يووانويچˈ مدافع اهل مونته نگروي خود در دقيقه 53 ميهمان خود تيم تراكتورسازي تبريز را با شكست بدرقه كند.

تعداد زيادي از هواداران و تماشاگران مشهدي از حدود دو ساعت قبل از آغاز بازي با حضور در ميدان آزادي و چند مكان از پيش تعيين شده در انتظار اتوبوس و ساير وسائل اياب و ذهاب پيش بيني شده براي انتقال خود به ورزشگاه ثامن الائمه (ع) بودند و جمع كثيري هم با وسائل نقليه خود به سمت مكان برگزاري مسابقه حركت كردند.

تعدادي از مردم نيز در مسيرهاي منتهي به مكان برگزاري مسابقه اقدام به فروش تنقلات و پرچمهاي تبليغاتي تيم فوتبال پديده مشهد كردند.

از حداقل يك ساعت قبل از آغاز مسابقه بيش از سه هزار نفر تماشاگر در محل برگزاري اين رقابت حضور داشتند و با آغاز بازي و از جمله پايان نيمه نخست اين تعداد به بالغ بر 10 هزار نفر افزايش يافت.

از حدود يك ساعت قبل از آغاز مسابقه بازيكنان تيمهاي پديده و تراكتورسازي تبريز و داوران مسابقه به تمرين پرداخته و هواداران تيم فوتبال پديده به تشويق يكپارچه تيم متبوع خود پرداختند و دقايقي قبل از آغاز اين رقابت 'عليرضا مرزبان' سرمربي تيم پديده براي لحظاتي به جمع تماشاگران رفت كه اين خود موجب ترغيب آنها به تشويق بيشتر اين تيم و از جمله سرمربي آن شد.

پنج نفر از جانبازان نيز در حالي كه پيراهن هاي تيم فوتبال پديده مشهد را بر تن داشتند، در كنار زمين مسابقه اقدام به تشويق اين تيم مي كردند.

ساعت و يا اسكوبورت ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد در اين رقابت هم نظير سه مسابقه قبلي ليگ برتر همچنان خراب بود، گويي هيچ اقدامي براي رفع نقيصه آن انجام نمي شود.

تعدادي از خبرنگاران رسانه هاي نوشتاري در اعتراض به ناهماهنگي مسوولين برگزاري مسابقه و اقدامات بي هماهنگ خبرنگاران صدا و سيما در مصاحبه با سرمربيان تيمهاي پديده مشهد و تراكتورسازي تبريز بعد از اتمام اين رقابت مكان برگزاري نشست خبري را ترك كردند و حاضر به مصاحبه با اين سرمربيان نشدند.

يكي از مسوولين برگزاري مسابقات ليگ برتر فوتبال در مشهد در مسابقه قبلي تيم پديده مشهد و صباي قم به خبرنگاران صدا و سيما اجازه مصاحبه به سرمربيان اين تيمها در كنار زمين مسابقه را نداده بود و عنوان كرده بود كه بر اساس قوانين فدراسيون گفت و گو با خبرنگاران بعد از اتمام رقابتها بايد در مكان نشست خبري از پيش تعيين شده انجام شود كه اين موجب حاشيه ها و نارضايتي هايي براي آنان شده بود.

متاسفانه مسوولين برگزاري مسابقه تيمهاي پديده مشهد و تراكتورسازي تبريز بعد از اتمام اين رقابت بدون هيچ گونه توجه به خبرنگاران ساير رسانه ها كه در اتاق كنفرانس در انتظار حضور سرمربيان به سر مي بردند، هيچ گونه ممانعتي از انجام مصاحبه خبرنگاران صدا و سيما انجام ندادند كه اين مساله موجب نارضايتي خبرنگاران رسانه هاي مكتوب و مجازي شد.

در پايان اين مسابقه همچنين جمع زيادي از هواداران تيم فوتبال پديده به ابراز خوشحالي پرداختند كه اين امر موجب بروز ترافيك در محور منتهي به ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد شد.ك/2

7490/659/ 3404
۰ نفر