۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳
کد خبر: 81279535
T T
۰ نفر

كسب شش قهرماني هدف رئال مادريد در فصل جديد

۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳
کد خبر: 81279535
كسب شش قهرماني هدف رئال مادريد در فصل جديد

تهران - ايرنا - تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا با تركيب گران قيمت خود، كسب شش عنوان قهرماني در رقابت هاي فصل جديد را هدف قرار داده است.

به گزارش رويترز، اين تيم بعد از كسب دهمين عنوان قهرماني در اروپا پس از 12 سال انتظار، اكنون با اعتماد به نفس بالا و آسودگي خاطر، خود را براي افتخارات بيشتر آماده مي كند.

رئال مادريد كه ديشب (سه شنبه) در ديدار رفت سوپر جام اسپانيا برابر اتلتيكو مادريد به تساوي يك بر يك دست يافت، علاوه بر اين رقابت ها، قهرماني در مسابقات ديگري از جمله جام باشگاه هاي جهان، جام حذفي و لاليگاي اسپانيا، ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا را هدف قرار داده است تا ركوردي بهتر از ركورد سال 2009 رقيب ديرينه خود يعني بارسلونا كسب كند.

كهكشاني ها كه در سوپر جام اروپا نيز موفق به شكست سويا شدند هم اكنون در تركيب خود بازيكنان بزرگي چون رودريگز ستاره كلمبيا و آقاي گل جام جهاني و همچنين توني كروس آلماني و كيلور ناواس از كاستاريكا را دارد كه در جام جهاني خوش درخشيدند.

تنها نكته منفي در مورد تيم تحت رهبري كارلو آنچلوتي در آستانه آغاز مسابقات لاليگا، عملكرد ضعيف اين تيم در مسابقات دوستانه تور آمريكا بود.

رئال مادريد در اين رقابت ها سه بار باخت و يك بار مساوي كرد تا ابهاماتي در مورد دفاع و ايكر كاسياس دروازه بان اين تيم مطرح شود.

كاسياس با وجود اينكه فصل گذشته جاي خود را به ديه گو لوپز داده بود و نقش به سزايي در حذف زودهنگام اسپانيا از جام جهاني داشت، همچنان در برنابئو مانده است.

ولي كروس به خوبي در تيم جا افتاده است و اكنون مي تواند جايگزين خوبي براي ژابي آلونسو باشد اگرچه سؤالاتي در مورد نقش رودريگز باقي است.

او هنوز نتوانسته توانايي هاي خود را ثابت كند و در پست هاي متفاوت حمله آزمايش شده است اما در بازي با اتلتيكو وارد زمين شد و يك گل زد.

آنچلوتي در اين باره گفت: رودريگز چيزي كم ندارد فقط تيمش را عوض كرده است. ما از عملكرد او راضي هستيم و چيز بيشتري از او نمي خواهيم چون براي سازگاري با تيم نياز به زمان دارد.

وي افزود: كروس به دليل تجربه اي كه دارد كيفيت تيم را بالاتر مي برد. ما امسال تيم بهتري نسبت به سال گذشته داريم ولي بايد به تلاش خود ادامه بدهيم.

اين در حاليست كه تيم هاي بارسلونا و اتلتيكو مادريد دو رقيب اصلي رئال مادريد هنوز درگير رفت و آمد بازيكنان هستند.

ورزشي**9126