۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۴
کد خبر: 81279622
T T
۰ نفر

افسردگی سوارز بعد از جام جهانی

۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۴
کد خبر: 81279622
افسردگی سوارز بعد از جام جهانی

تهران- ایرنا- لوییس سوارز مهاجم جنجالی بارسلونا اظهار داشت: بعد از ماجرای جام جهانی كه منجر به محرومیت چهار ماهه من از تمام فعالیتهای مرتبط با فوتبال شد، بسیار افسرده بودم.

به گزارش خبرگزاری رویترز، سوارز بدنبال جلسه رسیدگی به اعتراض وی در دادگاه عالی ورزش، اكنون می تواند در دیدارهای دوستانه و در تمرینات باشگاه جدید خود بارسلونا شركت كند.

مهاجم سابق لیورپول كه روز سه شنبه در نیوكمپ به رسانه ها معرفی شد، گفت ترجیح می دهم به عقب نگاه نكنم.

وی با اشاره به وضعیت روحی خود بعد از ماجرای گاز گرفتن مدافع ایتالیا در جام جهانی 2014 اظهار داشت: بعد از آن ماجرا نمی خواستم هیچ كاری انجام دهم و بسیار افسرده بودم.

سوارز گفت: به این نتیجه رسیدم كه تنها كاری كه می توانم انجام دهم، پذیرفتن واقعیت و ابراز تاسف است. من از مردم اروگوئه به خاطر این اتفاقات عذرخواهی كردم و اكنون به آینده چشم دوخته ام.

این بازیكن اروگوئه ای در دیدار دوستانه روز دوشنبه مقابل تیم مكزیكی لئون برای بارسا 15 دقیقه بازی كرد. این دیدار با نتیجه شش بر صفر به سود بارسلونا پایان یافت.

اولین بازی سوارز در لالیگا روز 25 اكتبر خواهد بود كه در یك دیدار ال كلاسیكو مقابل رئال مادرید به میدان می رود.

خوردی مستره نایب رییس بارسلونا در جلسه معرفی سوارز اظهار داشت: مبلغ توافق شده برای انتقال این بازیكن از لیورپول به بارسلونا 108.11 میلیون دلار بوده است.

سوارز گفت: چند ماه انتظار برای شركت در مسابقات دشوار است، اما این موضوع را پذیرفته ام. امیدوارم زمان به سرعت بگذارد.

وی تاكید كرد: كار من تمرین و ایجاد آمادگی تا پایان ماه اكتبر است.

وی با اشاره به فضای خوبی كه در این باشگاه حاكم است، اظهار داشت: همه با من بسیار دوستانه رفتار كردند و بودن در كنار هم تیمی های جدید باعث می شود زمان سریعتر بگذرد.

سوارز در پایان گفت: برای تصاحب عناوین قهرمانی برای بارسلونا سخت تلاش می كنم.

ورزشی(6)**1584