۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶
کد خبر: 81279628
T T
۰ نفر

سرمربي آرسنال: از تصميم داور تعجب كردم

۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶
کد خبر: 81279628
سرمربي آرسنال: از تصميم داور تعجب كردم

تهران-ايرنا- سرمربي تيم فوتبال آرسنال پس از تساوي اين تيم مقابل بشيكتاش در ديدار پلي آف ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا، از تصميم داور براي اخراج يكي از بازيكنانش انتقاد كرد.

به گزارش ساكرنت، دو تيم ديشب (سه شنبه) در استانبول تركيه به مصاف هم رفتند و در پايان به تساوي بدون گل دست يافتند.

در اين ديدار آرون رمزي هافبك ولزي تيم آرسنال به دليل دريافت دو كارت زرد از سوي ميلوراد مازيچ داور صربستاني مسابقه اخراج شد.

وي همان داوري است كه در جام جهاني برزيل بازي ايران و آرژانتين را قضاوت كرد و پس از انتقادهاي كارلوس كي‌روش به داوري ضعيفش، در ادامه جام ديگر نتوانست مسابقه ديگري را سوت بزند.

حالا ونگر هم لب به انتقاد از اين داور گشوده و ضمن انتقاد از عملكرد او براي اخراج رمزي گفته است: مي توانستيم برنده شويم گرچه آنها هم فرصت هايي داشتند. حداقل اينكه نباختيم و اميدواريم در خانه به پيروزي برسيم.

وي افزود: هر دو كارت زردي كه به آرون رمزي داده شد عجيب بود چون او خطاي جدي انجام نداد.

رمزي بعد از اخراج در اين ديدار كه اولين كارت قرمز او در دوران حرفه اي اش بود، نمي تواند تيمش را در بازي برگشت دو تيم در ورزشگاه امارات همراهي كند.

ونگر در ادامه از عملكرد كالوم چمبرز بازيكن 19 ميليون پوندي اين تيم نيز تقدير كرد و گفت: او يك بار ديگر خوب بازي كرد و عملكرد فوق العاده اي داشت. وي با فشار و چالش هاي درون زمين به خوبي كنار مي آيد كه كار راحتي نيست.

ورزشي**1210**9126
۰ نفر