مردم سختكوش و غيور ايران به تدبير دولت اميد دل بسته‌اند

تهران - ايرنا - معاون رييس جمهوري در امور زنان وخانواده در يادداشتي به بهانه سفر استاني هيات دولت به اردبيل اعلام كرد: مردم سختكوش و غيور ايران به تدبير دولت اميد دل بسته‌اند.

به گزارش ايرنا، «شهيندخت مولاوردي» در اين يادداشت كه روز يكشنبه در پايگاه اطلاع رساني معاونت امور زنان و خانواده قرار گرفته، آورده است:

خطه سرسبز، زيبا و با چشم‌اندازهاي طبيعي اردبيل، مقصد هفتمين سفر استاني كاروان تدبير و اميد بود.

در مسير فرودگاه تا ورزشگاه شهر حواسمان بيشتر به جلسه استيضاح بود كه از راديوي خودرو پخش مي‌شد و هيئت دولت را در آستانه هفته دولت از همراهي وزيري متعهد، با اخلاق و انديشمند محروم كرد.

بعد از شركت در مراسم ديدار عمومي و سخنراني رييس ‌جمهوري براي مردم استان، نشست كارگروه تخصصي زنان و خانواده استان را برگزار كرديم كه فرصت مغتنمي را براي شناسايي مسايل و مشكلات و ارائه راهكار در حوزه‌هاي تخصصي فراهم مي‌كند. سپس به عنوان نماينده ويژه دولت جهت ديدار عمومي با مردم شهرستان «نير» كه در 35 كيلومتري جنوب اردبيل قرار دارد، عازم آن شهرستان شديم.

مراسم استقبال مسئولان شهر و اداي احترام و اهداي گل به مزار شهداي عزيز در بدو ورود انجام شد.

بعد از آن، جهت ديدار عمومي با مردم عازم مسجد جامع شهرستان نير شديم.

بعد از سخنراني فرماندار و رييس شوراي شهر و ارائه گزارش از مطالبات و نيازمندي ‌ها به تشريح برنامه‌ها و سياست‌هاي دولت پرداختم.

بازديد از منطقه نمونه گردشگري بولاغلار (در زبان آذري به معناي چشمه‌ها)، افتتاح بازارچه هفتگي عرضه محصولات بانوان شهرستان، افتتاح دهكده گردشگري سبلان (آب‌درماني شهر آفتاب) و افتتاح دو پروژه گازرساني روستايي برنامه‌هاي بعدي اين سفر نيم‌روزه بود.

ظرفيت فوق‌العاده و استعداد خدادادي، منطقه را مستعد تبديل به قطب گردشگري از جمله توريسم درماني كرده كه لازمه آن تدارك زيرساخت ها و جذب سرمايه‌ گذاري، حمل و نقل ريلي و ... است كه در اين سفر مقدمات آن فراهم شد.

مردم سختكوش، غيور و زحمتكش در استان‌هاي مستعد اما نابرخوردار به تدبير دولت اميد بسته‌اند.

اين را از نگاه‌هاي اميدوار و لبخندهاي حاكي از رضايت‌شان مي‌توان درك كرد، در اين سفر به عنوان يك آذري زبان توانستم ارتباط صميمانه‌تري با همزبانانم برقرار كنم.

نهايتا آن كه دل كندن از اين طبيعت زيبا و بكر و آب و هواي دل‌انگيز كار آساني نبود، به قول ما آذري‌ها هر آمدني را رفتني است.

اجتمام ** 1880 ** 1071