۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۰۱
کد خبر: 81286230
T T
۰ نفر

اجرای طرح المپیادهای درون مدرسه ای از 26 مهرماه

۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۰۱
کد خبر: 81286230
اجرای طرح المپیادهای درون مدرسه ای از 26 مهرماه

تهران - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح المپیادهای درون مدرسه ای از 26 مهرماه امسال با تحت پوشش قرار دادن سه میلیون دانش آموز در سراسر كشور اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش ایرنا، مهرزاد حمیدی روز دوشنبه در سومین روز از برگزاری اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق كشور با بیان اینكه اجرای این طرح تا اسفندماه ادامه دارد، اظهار داشت: این المپیادها با نگاه مدرسه محوری به جای تمركز بر المپیادهای ملی و كشوری برگزار می شود و ما سعی داریم به جای اینكه دانش آموزان را به المپیادهای ملی و كشوری ببریم، المپیاد را وارد تجمع بچه ها در مدارس كنیم.

وی ادامه داد: به دنبال ایجاد نشاط و شادابی در محیط آموزشی هستیم تا دانش آموزان در كنار فعالیت های تربیت بدنی و ورزشی، با علاقه بیشتری به فراگیری دانش بپردازند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با بیان اینكه 50 میلیارد ریال برای اجرای این طرح در سال جاری در نظر گرفته شده است، تصریح كرد: در یك همسویی استراتژیك با سیاست‌های دولت، برنامه‌های تربیت بدنی و سلامت و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی با بالابردن سطح كیفی برنامه ها دنبال می‌شود.

حمیدی با اشاره به تفاهم‌نامه‌ای كه با وزارت ورزش و جوانان منعقد شده است، خاطرنشان كرد: با وزارت ورزش و جوانان دوره‌های مربی‌گری را برگزار می‌كنیم و در كنار آن كانون‌های ورزشی بیرون مدرسه، مشاركت اولیا و تمركززدایی را انجام خواهیم داد.

سی و یكمین اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق كشور كه از یكم شهریورماه در مركز همایش های بین المللی رازی آغاز به كار كرده عصر امروز پایان می یابد.

فراهنگ (3)1883**1601**
۰ نفر