دبیركل جهاد اسلامی: مقاومت فلسطین درغزه معجزه آفرید/ سلاح مقاومت خط قرمز است

بیروت – ایرنا - « رمضان عبدالله» دبیركل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاكید به اینكه مقاومت فلسطین در نوار غزه معجزه آفرید، گفت كه مقاومت به جهانیان گفت كه فلسطین فراموش شدنی نیست و جنایتی كه علیه ملت فلسطین صورت گرفت غیرقابل بخشش است.

به گزارش ایرنا، رمضان عبدالله شامگاه سه شنبه و بعداز اعلام آتش بس در كنفرانسی خبری تاكید كرد كه ملت و مقاومت فلسطین شروع كننده جنگ 51 روزه اخیر نبودند و فقط از وجود خود و سرزمین خود دفاع كردند.

وی با تاكید بر اینكه مقاومت در این جنگ درخشید و پیروز شد، اظهار داشت كه جنگ اخیر دشمن صهیونیستی علیه حماس ، جهاد اسلامی، فتح ، جبهه خلق و همه ملت و مقاومت فلسطین بود.

رمضان عبدالله از همه كشورها و گروه هایی كه از ملت و مقاومت غزه حمایت كردند، قدردانی كرد و گفت كه این جنگ اصلی و آخرین جنگ ما با دشمن صهیونیستی نبود.

دبیركل جهاد اسلامی فلسطین اظهارداشت: از روز اول گفتیم كه پیروز می شویم و شركای ما در لبنان و رهبران مقاومت هم اعلام كردند كه غزه پیروز می شود و پیروز هم شد.

وی تصریح كرد: جنگی كه رژیم صهیونیستی شروع كرد دو طرف داشت ، دریك سو قویترین ارتش دنیا و در سوی دیگر ملتی بود كه سالها تحت محاصره ظالمانه قرار دارد.

رمضان عبدالله با تبریك پیروزی در جنگ مقابل دشمن صهیونیستی به ملت بزرگ و مقاومت قهرمان فلسطین، گفت: امروز ، روز ملت و مقاومت بزرگ غزه پایدار و مستحكم است و شما شایسته بهترین درودها برای این مقاومت اسطوره ای و خلق معجزه هستید.

وی با بیان اینكه این جنگ علیه همه ملت و گروه های مقاومت فلسطین بود نه گروهی خاص، اظهار داشت: كه سلاح مقاومت فلسطین خط قرمز است.

دبیركل جهاد اسلامی خطاب به كسانی كه ممكن است در پیروزی مقاومت در جنگ غزه شك و ایجاد تردید كنند، گفت كه به رسانه های صهیونیستی گوش دهید و اوضاع كنونی رژیم صهیونیستی را ببینید.

رمضان عبدالله افزود: به اسراییلی ها می گویم كه خجالت بكشید در یك سرزمین اشغالی زندگی می كنید كه حاكمان شما هواپیماهای جنگی را برای كشتار زنان و كودكان بی گناه می فرستند.

وی با تاكید به اینكه « جنگ هنوز تمام نشده و به اشكال و شیوه های مختلف ادامه خواهد داشت»، خاطرنشان كرد كه ملت و مقاومت فلسطین باید با درنظر گرفتن رفتاردشمن صهیونیستی در آمادگی و هوشیاری كامل بسر ببرند.

دبیركل جهاد اسلامی با تشكر از همه طرف هایی كه از ملت و مقاومت فلسطین حمایت و به آنها همواره كمك كرده اند و همه آنها را می شناسند ، تصریح كرد كه می خواهم بطور ویژه از ملت های آمریكای لاتین یاد و از آنها قدردانی كنم.

رمضان عبدالله با بیان اینكه با دشمن صهیونیستی در برخی قضایا كه در جلسات مذاكرات مطرح شد هنوز به توافق نرسیده ایم ، تاكید كرد كه مقاومت قوی تر از گذشته به زندگی خود ادامه خواهد داد و در صحنه حاضر خواهد بود.

وی با تاكید به ضرورت وحدت میان ملت و گروه های مقاومت فلسطین ، اظهارداشت كه مقاومت فلسطین تصمیم گرفته است معركه و نبرد آن فقط با اسراییل باشد.

دبیركل جهاد اسلامی با بیان اینكه ، تجربه های گذشته به ما دیكته می كند كه باید هوشیار باشیم زیرا دشمن صهیونیستی به هیچ توافق و قطعنامه ای پایبند نیست و رژیم غیرقابل اعتماد است.

رمضان عبدالله با بیان اینكه « مصر اعلام كرده است كه گذرگاه رفح یك موضوع مصری فلسطینی است»، گفت: ما مسئولیت اداره گذرگاه رفح را به عنوان امانت به مصری ها می سپاریم .

وی باردیگر تاكید كرد كه همه بدانند، سلاح مقاومت و قدرت نظامی آن خطر قرمز است و اجازه نمی دهیم روی میز مذاكرات قرار گیرد.

دبیركل جهاد اسلامی با تاكید بر ضرورت شروع فوری بازسازی غزه با كمك بین المللی و منطقه ای بویژه عربی و اسلامی ، خاطرنشان كرد: به هیچ طرفی كه در جنگ به ملت و مقاومت غزه كمك نكرده است، اجازه نمی دهیم در بازسازی غزه مشاركت داشته باشد.

رمضان عبدالله با بیان اینكه راهبرد ما اكنون تثبیت پیروزی است، تصریح كرد: از بد شانسی ملت فلسطین است كه بزرگترین پیروزی ها را در بدترین وضعیت منطقه خلق می كند.

وی گفت : آنچه ملت و مقاومت فلسطین درغزه خلق كرد باید در سریعترین زمان ممكن به كرانه باختری منتقل و در آنجا اجرا شود.

دبیركل جهاد اسلامی خاطرنشان كرد كه در این جنگ مقاومت، صهیونیست ها را بارها مجبور كرد كه شهرك های اطراف غزه را ترك كنند.

رمضان عبدالله با بیان اینكه « جنگ غزه آخرین و اصلی ترین جنگ ها نبود بلكه زمینه ساز مادر جنگ ها با دشمن صهیونیستی است»، تاكید كرد كه دیگر نمی توان به راهبرد مذاكرات دل بست و به آن تكیه كرد.

وی خاطرنشان كرد كه توافق لعنتی اوسلو زیر آوارهای غزه ناشی از بمباران جنگنده های صهیونیستی دفن شد و راهبرد مذاكرات را باید زیر ویرانه های غزه جست وجو كنند.

دبیركل جنبش جهاد اسلامی با تاكید به اینكه « مقاومت در جنگ غزه غافلگیر نشد» ، اظهارداشت كه مقاومت فلسطین با خلق یك پیروزی بزرگ شبیه معجزه دوست و دشمن را شگفت زده كرد.

رمضان عبدالله باردیگر به همه ملت فلسطین و بطور خاص به اهالی غزه تبریك گفت و درود فرستاد و گفت كه اهالی غزه حق دارند جشن بگیرند و پرچم پیروزی را به اهتزار در آورند.

خاورم ** 1324