۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۱۶
کد خبر: 81289620
T T
۰ نفر
شرایط افزایش تولیدات كشاورزی را فراهم می كنیم

شیراز - ایرنا - قائم مقام وزیر جهاد كشاورزی در امور بازرگانی گفت:می كوشیم با فراهم كردن زمینه صادرات محصولات كشاورزی و دامی كشور، شرایط افزایش تولید در این بخش را فراهم كنیم.

به گزارش ایرنا 'حسن یونس سینكی'، چهارشنبه در دیدار با استاندار فارس در شیراز افزود: ارائه خدمات قبل و بعد از تولید به تولید كنندگان بخش كشاورزی از جمله مواردی است كه مورد توجه این وزارتخانه قرار دارد.

استاندار فارس در این دیدار بیان داشت:با توجه به ظرفیت های علمی موجود، كشاورزی این استان باید به سمت دانش محوری حركت كند.

'سید محمد احمدی ' ادامه داد:باید با عبور از خودكفایی در تولید محصولات كشاورزی، توجه ویژه ای به بازارهای خارجی به ویژه بازار كشورهای همسایه داشته باشیم.

وی ادامه داد: وزارت جهاد كشاورزی نیز باید برای ساماندهی صادرات محصولات كشاورزی و دامی كشور برنامه ریزی طولانی مدت و كارشاسانه داشته باشد.

استاندار فارس بیان كرد: دیدگاه ها و پیشنهادهای مدیران استانی می تواند این وزارتخانه را در تدوین برنامه های دقیق و قابل اجرا یاری دهد.

وی، عمده اشتغال و تولید ثروت در استان فارس را مربوط به بخش كشاورزی و دامی دانست و گفت: این استان در زمینه های صنعتی توسعه و پیشرفت چندانی نداشته و مردم بیشتر به شیوه های سنتی كشاورزی و دامپروری اشتغال دارند كه نیازمند توجه ویژه ای است.

678 /679 / 1539
۰ نفر