۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۳۵
کد خبر: 81289646
T T
۰ نفر
پيروزي غزه فصل نويني را در تاريخ مقاومت اسلامي ملت فلسطين رقم زد

تهران - ايرنا- ستاد كل نيروهاي مسلح در بيانيه ‌اي اعلام كرد: پيروزي رزمندگان در جنگ 51 روزه رژيم جلاد صهيونيستي عليه مردم مقاوم غزه، فصل نويني را در تاريخ مقاومت اسلامي ملت فلسطين رقم زد.

به گزارش ايرنا، ستاد كل نيروهاي مسلح در اين بيانيه، پيروزي مقاومت مردم فلسطين بر رژيم صهيونيستي در جنگ 51 روزه را سرآغاز تحولات راهبردي تعيين كننده در آينده منطقه و مقدمه پيروزي هاي زنجيره‌ اي امت اسلامي براي آزادي قدس شريف دانست.

در بخشي از اين بيانيه آمده است: پيروزي رزمندگان حماس و جهاد اسلامي فلسطين در جنگ 51 روزه رژيم جعلي و جلاد صهيونيستي عليه مردم مظلوم و مقاوم غزه، فصل نويني را در تاريخ مقاومت اسلامي ملت فلسطين رقم زد. با پديدار ساختن جلوه اي نوين، آموزنده و شگفت انگيز از اقتدار و توانمندي‌هاي دفاعي جبهه مقاومت ضد صهيونيستي نشان داد كه قدرت نظامي پوشالي اشغالگران قدس شريف، روبه اضمحلال و حاميان آنان بايد خود را براي عاري شدن منطقه از لوث وجود پليد و كثيف اسراييل آماده سازند.

اين بيانيه مي افزايد: پيروزي بزرگ رزمندگان فلسطيني در جنگ غزه وحدت، مقاومت و اراده ملي براي گشودن جبهه‌اي فراگير عليه اشغالگران را به مثابه يك پيامد و ضرورت راهبردي مورد تاكيد قرار داد، به گونه اي كه اينك طنين وحدت و يكپارچگي برابر دشمن صهيونيستي بيش از هر زمان ديگري از سرزمين هاي اشغالي و فراتر از آن به گوش مي رسد.

اين بيانيه بر لزوم همت امت اسلام و نقش حمايت و پشتيباني كشورهاي اسلامي در تحقق آرمان آزادي قدس شريف و پيشتازي جمهوري اسلامي و ملت شريف ايران در اين راستا تاكيد و تصريح مي كند: پيام فتح الفتوح ملت فلسطين در جنگ غزه، همه دولت ها و ملت هاي اسلامي را به مقاومت تمام عيار عليه نظام سلطه و استكبار فرا مي‌خواند كه خط مقدم آن هم اينك تسليح كرانه باختري در جدال با رژيم غاصب صهيونيستي است.

«پيروزي معجزه گون مقاومت اسلامي فلسطين بر رژيم صهيونيستي در جنگ 51 روزه، خطاهاي راهبردي و محاسبات غلط اتاق هاي فكر بلوك سلطه و صهيونيسم را آشكار كرد و نشان داد كه در جنگ اراده ها، جبهه اي پيروز و سربلند است كه تكيه بر معنويت و ايمان به خدا داشته و وراي تجهيزات مادي و تسليحات نظامي به امداد و نصرت الهي مي انديشد.»

بيانيه ستاد كل نيروهاي مسلح، با تبريك پيروزي بزرگ و غرور آفرين مقاومت اسلامي فلسطين به آحاد امت اسلامي بويژه مردم مقاوم غزه و رزمندگان عزيز و مجاهد حماس و جهاد اسلامي و تكريم و تعظيم به مقام شامخ شهداي مقاومت در جنگ 51 روزه مي فزايد‌: تبيين و تشريح ابعاد و زواياي پذيرش بي قيد و شرط آتش بس توسط رژيم صهيونيستي ـ به عنوان يك نقطه عطف راهبردي در روند مقاومت اسلامي منطقه ـ كه ترجمان تحميل اراده رزمندگان فلسطين بر ماشين جنگي اشغالگران و متجاوزين و حاميان منطقه اي و فرامنطقه اي آنان بويژه آمريكاي جنگ افروز و جنايت پيشه است؛ بايستي توسط اصحاب رسانه بويژه جبهه رسانه‌اي حامي مقاومت اسلامي فلسطين در دستور كار قرار گيرد.

«در اين رهگذر بازخواني و برجسته سازي مواضع حكيمانه مقام معظم رهبري امام خامنه اي عزيز ولي امر مسلمين و پيرامون راه حل هاي كليدي حل مسأله فلسطين و استيفاي حقوق حقه مردم مظلوم و مسلمانان آن بسيار راهگشا خواهد بود.»

اجتمام ** 1880 ** 1071