۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۳۷
کد خبر: 81300718
T T
۰ نفر
خطيب جمعه شوش:
رهبر معظم انقلاب در ديدار خبرگان ، نقشه راه را ترسيم فرمودند

دزفول - ايرنا - امام جمعه شوش گفت: بيانات رهبر معظم انقلاب در جمع اعضاي مجلس خبرگان نقشه راهي براي همگان است.

به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام 'سيد محمد امام' در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شوش افزود:رهبر معظم انقلاب در اين ديدار با تاكيد بر حفظ وحدت و همدلي و هوشياري ، بر پرهيز از حاشيه سازي و رعايت خط قرمزهاي نظام تاكيد كردند.

وي نشست اعضاي خبرگان رهبري را از لحاظ شكلي و محتوايي مهم دانست و گفت:در اين نشست علماي صاحب نام از سراسر كشور گرد هم آمده و در خصوص مسائل مختلف سياسي ، اقتصادي، فرهنگي و بين المللي اظهار نظر مي كنند.

خطيب جمعه شوش با اشاره به سالروز ولادت امام رضا(ع) و دهه كرامت گفت:بايد از فرصت دهه كرامت براي آشنايي با آموزه هاي ديني و سيره عملي زندگي امام رضا(ع) براي زندگي فردي و اجتماعي بهره مند شد.

وي در بخش ديگري از خطبه نماز با اشاره به 17 شهريور ماه سالروز كشتار مردم به دست رژيم پهلوي گفت: 17 شهريور از نقاط ننگين حكومت پهلوي است.

امام جمعه شوش همچنين فرا رسيدن 20 شهريور سالروز شهادت دومين شهيد محراب آيت الله مدني بدست منافقان كوردل در سال 60 را به مردم ايران تسليت گفت.

وي با تبريك فرا رسيدن هفته تعاون از دولت و مسئولان خواست براي رفع مشكل بيكاري جوانان تلاش كنند و در اين راستا از ظرفيت هاي بخش تعاون استفاده كنند.

7280/648