۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۸:۴۵
کد خبر: 81309881
T T
۰ نفر
خوش خبر: كلید صعود ایران به دور سوم پیروزی بر لهستان است

تهران - ایرنا - سرپرست تیم ملی والیبال گفت: كلید صعود والیبال ایران به مرحله سوم رقابت های جهانی پیروزی بر لهستان است.

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر در آستانه دیدار حساس تیم های ایران و لهستان (میزبان) افزود: اگر این تیم را امشب ببریم، فردا شب خیلی خیلی راحت تر با صربستان بازی می كنیم. درحالی كه آنها عصبی تر خواهند بود. بعد هم معلوم نیست امروز نتیجه بازی صربستان با فرانسه چه شود. وی تصریح كرد: اگرخدای نكرده فردا شب ببازیم كار برای صعود به اما و اگر كشیده می شود. به بازی های دیگر و اتفاقات متوسل می شویم. اما با شكست لهستان راحت صعود می كنیم و بقیه باید تلاش كنند تا به تیم ایران برسند.

وی ادامه داد: من امیدوارم تیم ایران برنده شود. بازی با لهستان بازی خیلی سختی است. چرا كه سالن پر از تماشاگران لهستانی است كه یك صدا تیم كشورشان را تشویق می كنند. شاید بچه های ایران برای نمایش خوب تحریك شوند، اما بچه های ما واقعا كار سختی دارند. چرا كه حریفشان لهستانی است كه تا اینجا خیلی خوب آمده و آنها هم به این برد نیاز مبرم دارند. یعنی اگر آنها هم ببازند، كارشان خراب می شود. هر دو تیم به آب و آتش می زنند. هرتیمی منطقی تر بازی كند، برنده می شود. دو تیم تفاوت فنی ندارند.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره بازی با آرژانتین تصریح كرد:بازی آرژانتین خیلی تفاوت داشت. چرا كه بچه ها به ولاسكو قول داده بودند در اولین بازی مقابل او بهترین بازی را انجام دهند. به قولشان وفا كردند. بعد هم می خواستند خودشان را ثابت كنند كه ما خوب بودیم كه به اینجا رسیدیم. ولاسكو نقش داشت اما همه والیبال نبود و... خیلی مسائل را می خواستند به رخ همه بكشند. هم به ولاسكو درس پس بدهند كه ما آموخته هایمان را جلوی خودت پس می دهیم. بچه ها خیلی منطقی بازی كردند و اجازه ندادند احساساتشان بازی را خراب كند.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 22 و 55 دقیقه امشب (شنبه شب) در سومین دیدار دور دوم مسابقات قهرمانی جهان به مصاف لهستان میزبان این رقابت ها می رود.

برنامه كامل دیدارهای سوم مرحله دوم رقابت های والیبال قهرمانی جهان به وقت تهران به قرار زیر است:

گروه پنج (شهر غوچ)

• ساعت 19.10: صربستان - فرانسه

• ساعت 22.55: لهستان - ایران

گروه پنج (شهر بیدگوشچ)

• ساعت 19.10: آرژانتین - ایتالیا

• ساعت 22.55: استرالیا - امریكا

گروه شش (شهر كاتوویسا)

• ساعت 19.10: برزیل - كانادا

• ساعت 22.55: المان - روسیه

گروه شش (شهر وروكتواف)

• ساعت 19.10: فنلاند - چین

• ساعت 22.55: كوبا - بلغارستان

ورزشی(1)**1379