۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰:۳۲
کد خبر: 81312455
T T
۰ نفر

كواچ: ما خوش شانس بودیم

۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰:۳۲
کد خبر: 81312455

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: من به عنوان یك صرب می دانم این تیم چه قدرتی دارد؛ خوش شانس بودیم كه امروز آنها بدون هیچ فشاری بازی كردند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های خبری، اسلوبودان كواچ پس از برتری تیم ایران مقابل صربستان اظهار كرد: به عنوان یك صرب می‌دانم كه تیم ملی صربستان چه قدرتی دارد و چقدر خوب می‌تواند بازی كند اما ما خوش شانس بودیم چون آنها بدون هیچ فشاری بازی می‌كردند. همین موضوع، كسب 3 امتیاز بازی را برای ما راحت تر كرد.

وی افزود: من خیلی نگران بودم كه بعد از شكست 3 بر 2 مقابل لهستان چطور می‌خواهیم مقابل صربستان بازی كنیم ولی حالا از نتیجه كسب شده، خوشحالم.

وی افزود: شاید این نتیجه برای صعود ما كافی نباشد ولی مسابقات قهرمانی جهان همچنان جالب و فوق العاده است.

تیم ملی والیبال ایران امشب پس از برتری آرژانتین برابر آمریكابه دور سوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان راه یافت.

** سرمربی والیبال صربستان: برای تیم ایران آرزوی موفقیت دارم

«ایگور كولاكوویچ» سرمربی تیم ملی والیبال صربستان نیز پس از شكست 3 بر یك این تیم مقابل ایران با ابراز اینكه به دنبال نتیجه نبوده است، گفت: ما قبل از این شانس حضور در مرحله سوم مسابقات قهرمانی جهان را از دست داده بودیم بنابراین در این بازی نتیجه اهمیتی برای ما نداشت.

وی افزود: از عملكرد تیم مخصوصا بازیكنان جوان تیم خوشحالم. البته از روحیه ناامیدی آنها در این بازی اصلا رضایت ندارم. حالا تنها چیزی كه می توانم بگویم آرزوی موفقیت برای ایران است.

تیم ایران عصر یكشنبه با پیروزی در مقابل صربستان و نیز شكست امریكا از آرژانتین جواز صعود به مرحله سوم مسابقات قهرمانی جهان را برای اولین بار كسب كرد.

شبك**1983 ** 1917
۰ نفر