۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱
کد خبر: 81312741
T T
۰ نفر
دبیر فدراسیون : تیم ملی والیبال ظرفیت قهرمانی در لیگ جهانی را دارد

شهرری- ایرنا- دبیر فدراسیون والیبال كشور گفت: تیم ملی والیبال بزرگسالان كشور پتانسیل و ظرفیت قهرمانی در لیگ جهانی را دارد.

'محمود افشاردوست' روز دوشنبه در حاشیه استقبال از ورود تیم ملی نوجوانان والیبال در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تیم ملی والیبال بزرگسالان كشور با ارایه بازی های منطقی و حرفه ای خود نشان داد كه شایستگی حضور در جمع بهترین تیم های جهان را دارد.

وی افزود: این تیم با بهره مندی از بازیكنان جوان و با انگیزه پتانیسل بالایی داشته و تا بازیهای المپیك و بعد از آن نیز می تواند برای ایران اسلامی افتخار آفرینی كند.

وی تاكید كرد: سرمربی كار بلد ایران با بكارگیری درست بازیكنان خود موفق شد تیم های بزرگی را از دور خارج كند.

افشاردوست تصریح كرد: تیم ایران در گروه خوبی قرار گرفته است ولی نباید در طول این رقابت ها هیچ تیمی را دست كم بگیریم، در آن صورت صدمات جبران ناپذیری را خواهیم دید.

دبیر فدراسیون والیبال كشور تصریح كرد: امروز والیبال ایران به عنوان قدرت بزرگی در دنیا مطرح است و نگاه والیبال جهان نسبت به تیم ملی كشور تغییر كرده و مردم نیز از ما توقع دارند تا بتوانیم نتایج خوبی را بگیریم.

افشار دوست در خصوص تیم ملی نوجوانان نیز گفت: این تیم با هدایت كادر فنی در شرابط خوبی قرار دارد و با برنامه های خوبی كه در نظر گرفته ایم در آینده از آنها می توان در رده بزرگسالان نیز استفاده كنیم.

به گفته وی، ملی پوشان نوجوانان كشورمان سرمایه ارزشمندی برای پشتوانه تیم بزرگسالان هستند.

1914//564/1724/ 605
۰ نفر