۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱
کد خبر: 81312929
T T
۰ نفر
فرماندار رودسر: با تكمیل طرح ها روند توسعه رحیم آباد شتاب می گیرد

رشت - ایرنا - فرماندار رودسر گفت: با تحقق طرح های بزرگ عمرانی، روند توسعه همه جانبه در بخش رحیم آباد شتاب می گیرد.

به گزارش ایرنا، 'امیر جانبازی رودسری' روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه بخشدار جدید رحیم آباد رودسر این بخش را یكی از بزرگترین بخشهای شهرستان ذكر كرد و گفت: همه باید برای توسعه و عمران این بخش تلاش كنیم تا این منطقه به جایگاه واقعی و حقیقی خود ارتقا یابد.

وی اضافه كرد: بخش رحیم آباد در ابعاد مختلف دارای اهمیت ویژه است كه از جمله آنها می توان در حوزه های كشاورزی ، گردشگری، فرهنگی و آموزشی اشاره كرد كه این امر مستلزم آن است كه فعالیت روز افزون خود را در این حوزه ها بیشتر كنیم.

فرماندار رودسر با بیان اینكه برای توسعه پایدار بخش رحیم آباد تمامی مساعی و همت خود را بكار خواهیم بست، اظهار كرد: در این زمینه از استعدادها و توانمندی های موجود منطقه به بهترین شكل ممكن بهره گیری خواهیم كرد.

وی در ادامه از اجرای چند طرح بزرگ در این بخش خبر داد و بیان كرد: پروژه سد پلرود با 32درصد پیشرفت فیزیكی در حال انجام است و روند ساخت آن با شتاب خوبی به پیش می رود .

وی ابراز امیدواری كرد: این پروژه ظرف سه آینده تكمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

جانبازی رودسری از دیگر طرح های بزرگ را در این بخش اجرای پروژه پل رحیم آباد، ادامه عملیات راهسازی و مرمت راهها در این بخش، پروژه راه كلاچای -رحیم آباد -قزوین و ساخت پروژه تصفیه خانه آب طول لات را از جمله طرح های بزرگ در منطقه برشمرد و بر شتاب بخشی در روند اجرا و تكمیل این طرح ها تاكید كرد.

حجت الاسلام والمسلمین 'محمدعلی محدث' امام جمعه موقت بخش رحیم آباد نیز در این نشست با بیان اینكه مدیران در نظام اسلامی باید امانتدار، امین و مقتدر و در راستای خواست ها و مطالبات به حق مردم گام بردارند از بخشدار جدید رحیم آباد خواست از همه توان خود برای ارتقای این بخش تلاش كند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات 27ماهه 'نادر علی نیا 'سرپرست بخشداری رحیم آباد 'منصور سعادت نژاد 'به سمت بخشدار جدید بخش رحیم آباد منصوب و مشغول بكار شد.

* معارفه بخشدار كلاچای

فرماندار رودسر درمراسم تودیع و معارفه بخشدار كلاچای ارتباط مستقیم و دوسویه مسئولان بویژه بخشداران را با مردم مورد تاكید قرار داد و گفت: از بخشداران انتظار می رود دیدارهای چهره به چهره و ارتباط مستقیم با مردم را تقویت و استحكام ببخشند.

جانبازی رودسری امروز در این مراسم افزود: مردم از مسئولان انتظار دارند همواره در كنار آنها باشند، مسائل و مشكلات آنها را بشنوند و درصدد رفع آن بر آیند و این نكته مهم و برجسته ای است كه دولت تدبیر و امید به آن تاكید فراوان دارد.

وی در ادامه سخنان خود كلاچای را یكی از شهرهای گردشگر پذیر استان دانست و اظهار كرد: باید از این ظرفیت برای توسعه منطقه استفاده كنیم.

وی همچنین بر ضرورت توجه ویژه و اساسی به حوزه راهسازی و نگه داری راه و تثبیت بسیاری از مواضع در این حوزه و تكمیل پروژه های راهسازی در بخش كلاچای را مورد تاكید قرار داد.

جانبازی رودسری همچنین از آغاز برگزاری كلاس آموزشی مربوط به طرح سرشماری كشاورزی از امروز در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: در این كلاس آموزشی كه در دانشگاه علمی، كاربردی رودسر به مرحله اجرا در آمده 35نفر به مدت هفت روز آموزش های لازم را فرا می گیرند.

وی با بیان اینكه این شهرستان در بخش كشاورزی توانمندی های ویژه ای دارد و با تاكید بر این مطلب كه تامین غذای جامعه بر عهده حوزه كشاورزی است از مردم خواست در طرح سرشماری كشاورزی كه از پنجم مهر تا 18آبان برگزار می شود با ماموران سرشماری همكاری داشته و با ارائه اطلاعات و آمار صحیح و درست مسئولان را در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی كشور یاری دهند.

در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات بخشدار سابق 'محمد موسی شعبانیان ''هادی كوچكی 'به سمت بخشدار جدید بخش كلاچای منصوب و مشغول بكار شد.

بخش های رحیم آباد و كلاچای از توابع شهرستان رودسر در شرق گیلان حدود 70هزار نفر جمعیت دارد.ك/2

290/ 603