۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷
کد خبر: 81316906
T T
۰ نفر
تصادف در جاده كاشمر - تربت حيدريه پنج كشته و 9 مجروح بر جاي گذاشت

مشهد - ايرنا - فرمانده انتظامي كاشمر گفت: بر اثر تصادف سه دستگاه خودرو سواري در كيلومتر 20 جاده كاشمر به تربت حيدريه پنج نفر كشته و 9 نفر مجروح شدند.

سرهنگ ابوالقاسم باقري روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با اعلام مركز فوريت هاي پليس 110 در ساعت 21:10 شب گذشته مبني بر وقوع يك فقره تصادف فوتي در جاده كاشمر به تربت حيدريه، گروهي از كلانتري 12 قائم، پليس راه كاشمر، خدمات جاده اي شهرداري، اورژانس و امداد و نجات اين شهرستان به محل اعزام شدند.

وي گفت: پس از كارشناسي صحنه مشخص شد يك دستگاه خودرو پژو پارس كه از كاشمر به تربت حيدريه در حركت بود به دليل سبقت غير مجاز با دو دستگاه خودرو پژو 206 كه از سمت مقابل در حركت بودند به شدت برخورد كرده است.

وي افزود: در اين تصادف يكي از سرنشينان خودرو پژو پارس در صحنه فوت كرد و چهار سرنشين ديگر به بيمارستان حضرت ابوالفضل (ع) كاشمر اعزام شدند كه به علت شدت جراحات در بيمارستان فوت كردند.

سرهنگ باقري با بيان اينكه 9 نفر از سرنشينان خودروهاي پژو 206 كه مصدوم شدند به بيمارستان حضرت ابوالفضل (ع) كاشمر منتقل شدند گفت: بنا بر اخبار واصله حال عمومي مصدومان رضايت بخش است.

وي گفت: در اين تصادف تمام سرنشينان خودرو پژو پارس شامل دو زن، دو مرد و يك پسر 9 ساله جان خود را از دست دادند.

وي اظهار كرد: جاده كاشمر به سه راهي شادمهر به جاده مرگ مشهور شده و سالانه بسياري از مسافران به دليل كم عرض بودن جاده جان خود را از دست مي دهند.

به گفته وي هفته گذشته نيز بر اثر برخورد يك دستگاه وانت پيكان با موتورسيكلت در اين جاده دو جوان 24 و 25 ساله كاشمري جان باختند.

7497 / 664