۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹
کد خبر: 81318438
T T
۰ نفر
تیم ملی والیبال دوشنبه راهی كره جنوبی می شود/ معروف بازی روسیه را از دست داد

تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال ایران روز دوشنبه با پایان مسابقات قهرمانی مردان جهان برای حضور در بازیهای آسیایی، راهی كره جنوبی می شود.

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران كه بعد از رقابت های قهرمانی جهان، بازیهای آسیایی را پیش رو دارد ساعت 12:40 دقیقه ظهر پس فردا (دوشنبه) از فرودگاه ورشو به مسكو پرواز می كند تا از آنجا به سئول و سپس اینچئون برود.

اسلوبودان كواچ سرمربی تیم ملی والیبال از تركیب معمول 12 نفره ایران در رقابت های قهرمانی جهان برای اینچئون استفاده می كند كه شامل سعید معروف، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، پوریافیاضی، امیر غفور، میلاد عبادی پور، فرهاد ظریف، آرمین تشكری، عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور است.

بدین ترتیب عبدالرضا علیزاده و سامان فائزی از تیم جدا و فردا به تهران برمی گردند.

مسابقات والیبال هفدهمین دوره بازی های آسیایی از امروز در اینچئون آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران روز سوم مهرماه در نخستین مسابقه خود به میدان می رود.

تیم ملی والیبال ایران امروز شنبه برای كسب مقام پنجم جهان در آخرین مسابقه خود در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی جهان در شهر غوچ به مصاف روسیه می رود.

حضور كاپیتان و پاسور اول تیم ملی والیبال ایران به دلیل بیماری در مسابقه با روسیه در ابهام قرار دارد.

كاپیتان تیم ملی بعداز بازی با فرانسه دچار سرماخوردگی شد و در حال حاضر زیر نظر سیامك افروزی پزشك تیم ملی تحت درمان است.

دكتر افروزی معروف را از تمرین دیروز قبل از مسابقه با روسیه برای مقام پنجمی منع كرد تا زودتر بهبود پیدا كندو بدین ترتیب كاپیتان تیم ملی كشورمان روز گذشته استراحت كرد.

پاسور نخست تیم ملی والیبال به احتمال زیاد به بازی با روسیه هم نمی رسد، به همین دلیل اسلوبودان كواچ سرمربی تیم ملی در تمرین عصر دیروز از مهدوی در تركیب اصلی استفاده كرد.

ورزشی(1)**1379
۰ نفر