۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۴۳
کد خبر: 81322248
T T
۰ نفر
نتايج كامل ورزشكاران ايران در سومين روز مسابقات

اينچئون- ايرنا- در سومين روز (دوشنبه) مسابقات بازي هاي آسيايي 2014 ورزشكاران ايران به يك طلا و دو نقره در رشته تيراندازي دست يافتند.

به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا، نتايج كامل ورزشكاران ايران در مسابقات امروز به شرح زير است:

** دوچرخه سواري

در ماده اسپرينت، محمد دانشور خرم و حسنعلي ورپشتي به ميدان رفتند.

دانشور در مرحله مقدماتي با زمان 10 ثانيه و 175 هزارم ثانيه هفتم شد. در يك شانزدهم نهايي 10 ثانيه و 966 هزارم ثانيه را ثبت كرد و در مسابقه براي كسب عناوين نهم تا دوازدهم به مقام يازدهمي بازي هاي آسيايي دست يافت.

ورپشتي نيز در مرحله مقدماتي با 10 386 هزارم ثانيه در رده دهم قرار گرفت. در يك شانزدهم نهايي نيز به زمان10 ثانيه و 855 هزارم دست يافت و حذف شد.

در رشته امنيوم نيز حسين ناطقي به ميدان رفت كه در اسكرچ در رده ششم، در تعقيبي هفتم و در مسابقه حذفي نيز هفتم شد.

** هندبال

تيم ملي ايران در دومين مسابقه خود در گروه B مرحله مقدماتي با نتيجه 29 بر 25 از سد كويت گذشت و به مرحله بعد صعود كرد.

** جودو

در وزن منهاي 100 كيلوگرم، جواد محجوب ابتدا نمايندگاني از ميانمار و تركمنستان را شكست داد اما نيمه نهايي از جودوكار قزاقستاني شكست خورد و با شكست مقابل ورزشكاري از كره جنوبي از دستيابي به مدال برنز بازماند.

در وزن منهاي 90 كيلوگرم نيز، محمد جمالي در مسابقه نخست خود نماينده فلسطين را شكست داد اما در يك چهارم نهايي از جودوكار ژاپني شكست خورد و به جدول شانس مجدد راه يافت. در اين مرحله نيز ابتدا مقابل جودوكار چيني به پيروزي رسيد اما با شكست از نماينده مغولستان نتوانست به مدال برنز برسد.

** روئينگ

عاقل حبيبي در مرحله شانس مجدد قايق تك نفره مردان با زمان 7 دقيقه و 17 ثانيه و 30 صدم ثانيه مسافت دو هزار متري را طي كرد و با قرار گرفتن در رده اول گروه به فينال راه يافت.

در مرحله شانس مجدد قايق سبك وزن چهار نفره زنان نيز تيم ايران با تركيب حميرا برزگر، نازنين ملايي، مهسا جاور و سولماز عباسي به زمان 6 دقيقه و 53 ثانيه و 15 صدم ثانيه دست يافت و با قرار گرفتن در رده سوم گروه، فيناليست شد.

تيم چهار نفره مردان ايران نيز با تركيب سياوش سعيدي، خشايار عباس آبادي، مسعود فتحي و صابر نادري در مرحله شانس مجدد در 6 دقيقه و 11 ثانيه و 21 صدم ثانيه مسافت دو هزار متري را طي كرد تا با ايستادن در رده دوم گروه به فينال صعود كند.

** تيراندازي

در تفنگ بادي 10 متر زنان، تيم كشورمان با 1245 امتياز به مدال نقره دست يافت.

در مرحله مقدماتي بخش انفرادي اين بخش نجمه خدمتي با 417 امتياز چهارم، نرجس امام قلي نژاد با 416 امتياز ششم و الهه احمدي با 412 امتياز بيستم شدند.

در فينال اين ماده نيز خدمتي با 207.9 و امام قلي نژاد با 206.6 امتياز به ترتيب مدال هاي طلا و نقره را از آن خود كردند.

در تپانچه 25 متر زنان تيم ايران با تركيب الهام هريجاني، سارينا قرابت و مريم سلطاني با 1651 امتياز در رده دهم ايستاد.

** شنا

جمال چاووشي فر در ماده 50 متر كرال پشت با زمان 26 ثانيه و 77 ثانيه در رده چهارم گروه دوم مرحله مقدماتي قرار گرفت و ركورد ايران را شكست.

** وزنه برداري

در گروه A دسته 69 كيلوگرم، جابر روزبهاني در حركت يك ضرب 144 كيلوگرم را مهار كرد اما به دليل سه خطا در حركت دو ضرب حذف شد. روزبهاني در سه حركت يك ضرب خود نيز دو بار خطا كرد.

** ووشو

فرشاد عربي در نانچوان 9.53 امتياز هشتم و در نانگون با 9.63 امتياز چهارم شد.

حميد برخور هم در تايجيجان 8.33 امتياز دهم و در تايجيچوان 9.13 امتياز دهم شد.

در بخش ساندا نيز الهه منصوريان با پيروزي مقابل نماينده نپال، ، محسن محمدسيفي با شكست ووشوكار قرقيزستان، سجاد عباسي با غلبه بر ورزشكاري از تركمنستان و حميدرضا لادور با پيروزي مقابل نماينده اردن به نيمه نهايي صعود كردند.

شهربانو منصوريان با شكست از ووشوكار چيني، از دور مسابقات حذف شد.

ورزشي (5) **‌2024 **1908
۰ نفر