۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷
کد خبر: 81323147
T T
۰ نفر
ارزانترین تعرفه مكالمه برای زائران خانه خدا توسط همراه اول

تهران - ایرنا - شركت ارتباطات سیار ایران با در نظر گرفتن تخفیف مجدد، ارزانترین تعرفه مكالمه را برای زائران خانه امسال ارائه كرد.

به گزارش ایرنا از اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سیار ایران، با تعرفه های جدید همراه اول، از ابتدای مهرماه، زائران بیت الله الحرام می توانند با دقیقه ای 550 تومان با ایران مكالمه كنند.

بر اساس طرح تخفیفی همراه اول، تماس حجاج با سیم كارت های همراه اول به مقصد ایران و كشور عربستان دقیقه ای 550 تومان، دریافت تماس دقیقه ای 700 تومان و ارسال هر پیامك 200 تومان هزینه خواهد داشت.

پیش از این، هر دقیقه تماس با ایران و عربستان 600 تومان اعلام شده بود كه با 50 تومان تخفیف مجدد، دقیقه ای 550 تومان محاسبه می شود. این تخفیف ها تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.

همراه اول با اشاره به مزیت های استفاده از سیم كارت های این اپراتور در ایام حج، تماس ارزان قیمت، دریافت رایگان پیامك و امكان انتقال آسان شارژ را از عمده ترین مزایای سیم كارت های خود عنوان كرده است.

اپراتور اول با تأكید بر اینكه برخلاف شایعات موجود، روشن كردن تلفن همراه در كشور عربستان هیچگونه هزینه ای ندارد، گفت: حجاج می توانند هر گونه اطلاعات تعرفه ای رومینگ بین الملل را از طریق پرتال این شركت به نشانی WWW.MCI.IR و سامانه پیامكی 8070 دریافت كنند.

اقتصام** 1053** 1559
۰ نفر