۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۳۸
کد خبر: 81326351
T T
۰ نفر
دو طلا ودو برنزحاصل كار نمایندگان ایران در روز ششم

اینچئون - ایرنا - نمایندگان ایران در پایان روز ششم بازی های آسیایی 2014 اینچئون با كسب دو مدال طلا و دو برنز به كار خود پایان دادند.

به گزارش ایرنا، ملی‌پوشان ایران در ادامه این رقابت ها امروز در رشته های بدمینتون،دوچرخه سواری،قایقرانی، تیراندازی،تیروكمان،شنا، والیبال،بسكتبال بارقبای خود دیدار كردند كه حاصل كار آنان درپایان كسب دو مدال طلا و دو مدال برنز بود.

نتایج كامل دیدارهای امروز ورزشكاران ایرانی به این شرح است:

قایقرانی:

امروز روز خوبی برای قایقرانان بود در رقابت های روئینگ دو نفره مردان ایران با تركیب رهنما و شجاعی مدال برنز گرفتند.

محسن شادی نیز در روئینگ تك نفره سبك وزن به مدال طلا دست پیدا كرد و سولماز عباسی در روئینگ تك نفره نیز مدال برنز گرفت.

این درحالی است كه تیم روئینگ 4نفره بانوان ششم شد و تیم هشت نفره روئینگ مردان پارو پنجم شدند.

دوچرخه‌سواری:

در مرحله مقدماتی رشته دوچرخه سواری دو نماینده ایران با حریفان خود رقابت كردند كه در گروه سوم، محمد دانشور توانست با غلبه بر نماینده كره به فینال این رقابت ها راه پیدا كند و دراین مرحله كه شش ورزشكار از كشورهای ژاپن، چین و مالزی حضور داشتند توانست بالاتر از آنان قرار گیرد و به مدال طلای بازی‌های آسیایی دست پیدا كند.

محمود پراش هم در گروه اول مسابقات در بین شش دوچرخه‌سوار پنجم شد.

شنا:

مهدی انصاری نماینده ایران در رشته پروانه با ثبت زمان 25 ثانیه و 86 صدم ثانیه درماده 50 متر پروانه به كار خود پایان داد.این شناگر كه پیش از برگزاری این مسابقه از ناحیه كتف احساس درد می كرد در پایان آسیب دیدگی اش تشدید شدوباتشخیص پزشكان به دلیل دررفتگی كتف شش هفته باید ازمیادین ورزشی دور بماند.

انصاری با این نتیجه در رده شانزدهم ماده 50 پروانه قرار گرفت؛ در مجموع 28 نفر در این ماده شركت كرده بودند.

احمدرضا جلالی نیز با ثبت زمان 52:69 و آرشام میرزایی با زمان 53:14 در 100 متر آزاد به خط پایان رسیدند و در مجموع 40 شركت كننده در جایگاه‌های بیستم و بیست‌وچهارم قرار گرفتند.

تیروكمان:

تیم‌های ملی تیراندازی با كمان ایران در ماده كامپوند مردان و زنان به ترتیب به مصاف ویتنام و اندونزی رفتند و موفق شدند حریفان خود را شكست دهند.

در بخش مردان تیم ایران با تركیب امیركاظم‌پور، اسماعیل عبادی، مجید قیدی و مجید كیان‌زاده توانست با نتیجه 231 بر 227 از سد ویتنام گذشت و بانوان ایران هم با نتیجه 227 بر 222 اندونزی را شكست دادند.

در انفرادی مردان، اسماعیل عبادی نفر اول دور مقدماتی شد؛ عبادی درادامه و باشكست رقبای خود به مرحله یك چهارم صعود كرد و توانست با شكست حریف كره‌ای راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

امیر كاظم‌پور نیز درادامه رقابت های انفرادی كامپوند مردان راهی مرحله یك چهارم شد او برای صعود به نیمه نهایی با نماینده مالزی با نتیجه تساوی 140 بر 140 برابر رقیب خود متوقف شد و با رای داوران به دلیل اینكه نماینده مالزی تعداد تیرهای 10 امتیازی اش بیشتر بود بازنده اعلام شد و از راهیابی به نیمه نهایی باز ماند.

این درحالی است كه در بخش زنان نیز نمایندگان ایران با قبول شكست برابر رقبای خود از گردونه رقابت ها حذف شدند.

تیراندازی:

در رقابت‌های تیراندازی در تفنگ 50 متر درازكش تیم ملی مردان ایران با تركیب جعفری پویا، شهسواری و باقری با رقبای خود دیدار كردند و در مجموع این رقابت ها به عنوان هفتمی رسیدند.

در ادامه مسابقات تیراندازی این بازی‌ها تیم تراپ دوبل مردان ایران با حریفان خود دیدار كردند كه چاووشی در جایگاه چهاردهم قرار گرفت و خوشنویس هم بیست و چهارم شد. مسعود عزیزی نیز نتوانست ركورد خوبی كسب كند و تیم ایران درجایگاه تیمی قرار نگیرد.

بدمینتون:

سروش اسكندری، نماینده بدمینتون ایران به مصاف حریفی از كره جنوبی رفت و با شكست 2 بر صفر حذف شد. ثریا آقایی دیگر نماینده ایران نیز با شكست مقابل نماینده هند از دور رقابت‌ها كنار رفت او روز گذشته نماینده مغولستان را شكست داده بود.

این نتایج درحالی برای بدمینتون بازان ایران بدست آمد كه آنان مربی به همراه خود نداشتند.

بسكتبال:

تیم ملی بسكتبال ایران در دومین دیدار خود امروز مقابل فیلیپین قرار گرفت و در یك رقابت نزدیك با نتیجه 68 بر 63 پیروز شد بسكتبالیست های ایران در گروه E با تیم های فیلیپین و هندوستان هم گروه بودند.

تیم ایران روز گذشته تیم هندوستان را شكست داده بوده و به عنوان تیم نخست ازاین گروه به دور بعدی صعود كردند.

والیبال:

تیم ملی والیبال ایران كه به طور مستقیم از لهستان به اینچئون رفته است در نخستین دیدار خود دراین بازی ها تیم هنگ گنگ را با نتیجه سه برصفر شكست دادند این نتیجه درحالی بدست آمد كه بازیكنان ایران ابراز خستگی می كردند و درادامه از وضعیت نامناسب برگزاری این مسابقات گلایه مند بودند.

هندبال:

تیم ملی هندبال ایران درششمین روزاین بازی ها برابرتیم میزبان صف آرایی كرد و درپایان به كره ای ها نتیجه را واگذار كردند و صعودشان به دور بعدی را سخت تر كردند با این همه محمد رضا رجبی كاپیتان تیم ملی ایران معتقد است این تیم برای صعود به مرحله بعدی هنوز شانس دارد هندبالیست های ایران درروز نخست مقابل تیم عمان نیز شكست خورده بود.

ورزشی.(5)**9144**1590
۰ نفر