۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۳
کد خبر: 81327870
T T
۰ نفر

بازی های آسیایی 2014،

رحیمی و حسین خانی حذف شدند

۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۳
کد خبر: 81327870
رحیمی و حسین خانی حذف شدند

اینچئون - ایرنا - حسن رحیمی و مصطفی حسین خانی آزادكاران وزن 57 و 79 كیلوگرم تیم ملی با توجه به راه نیافتن حریف كره جنوبی و ژاپنی به فینال ، وداع زود هنگامی از بازی های آسیایی اینچئون داشتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، در وزن 57 كیلوگرم حسن رحیمی كه چند روز قبل در رقابت های جهانی ازبكستان صاحب مدال برنز شده بود در یك فاصله بسیار كوتاه راهی بازی های آسیایی شد كه در دور اول مقابل صمد ندیربیك از قرقیزستان نفر سوم آسیا در سال 2014 میلادی با اقتدار با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت.

وی در دور دوم مقابل یونگ جون سیك از كره جنوبی با ناداوری با نتیجه صفر بر 3 شكست خورد و با توجه به مغلوب شدن حریف كره ای مقابل كالی یف قزاق رحیمی از دور رقابت ها كنار رفت.

در این وزن رسول كالی یف از قزاقستان و جونگ هاگ جین از كره شمالی فینالیست شدند.

در وزن 70 كیلوگرم هم مصطفی حسین خانی كه با مصدومیت از ناحیه زانو مواجه بود و در رقابت های جهانی هم از دور مسابقات كنار رفته بود در نخستین دیدار مقابل عظمت عمرژانوف از قزاقستان با نتیجه 5 بر یك به برتری دست یافت.

وی در دور بعد مقابل تاكافومی كوجی ما از ژاپن دارنده مدال نقره بازی های آسیایی گوانگژو در حالی كه تا دقایق پایانی پیش بود با نتیجه 3 بر 3 مغلوب شد و از دور رقابت ها كنار رفت.

در این وزن اوه مان هوو از كره جنوبی و عبدالرحمن اف از ازبكستان فینالیست شدند.

رقابت های پنج وزن دیگر روزهای یكشنبه و دوشنبه در سالن دوو ون شهر اینچئون برگزار می شود.

رضا یزدانی در وزن 97 كیلوگرم فردا ( یكشنبه ) و مسعود اسماعیل پور در وزن 61 كیلوگرم،‌ عزت الله اكبری در وزن 74 كیلوگرم، میثم مصطفی جوكار در وزن 86 كیلوگرم و پرویز هادی در وزن 125 كیلوگرم روز دوشنبه به مصاف رقبای خود می روند.

ورزشی (3)**1067**1581