۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۷
کد خبر: 81329361
T T
۰ نفر
حاشیه دیدار بسكتبال ایران و چین/ بازی خشن تیم چین

اینچئون - ایرنا- ملی پوشان بسكتبال ایران امروز (یكشنبه ) در مرحله سوم رقابت های بسكتبال هفدهمین دوره بازی های آسیایی 2014 اینچئون درحالی مقابل چین بازی می كنندكه تعدادی از مسئولان ورزشی و ورزشكاران در سالن مسابقه به تماشای این بازی نشسته اند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به بازی های آسیایی اینچئون ، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ،‌كیومرث هاشمی رییس و شاهرخ شهنازی دبیر كل كمیته ملی المپیك ، علیرضا دبیر عضو شورای شهر تهران و حمید سوریان كشتی گیر فرنگی كار وزن 59 كیلوگرم كشورمان در سالن سامسون محل برپایی این مسابقه حضور دارند.

تیم ملی بسكتبال ایران در حال حاضر امتیاز كوارتر نخست بازی را با نتیجه 22 بر 13 و كوارتر دوم را با نتیجه 13 بر 13 به دست آورده است.

بیش از 1000 نفر در سالن این رقابت ها حضور دارند كه بیشتر آنان در حال حمایت از تیم ملی چین هستند.

بیش از 100 نوجوان كره ای در حالی كه پیراهن های آبی (رنگ لباس كاروان ورزشی ایران ) را برتن دارند با در دست گرفتن پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی به تشویق تیم ملی بسكتبال ایران می پردازند.

در اواسط كوارتر نخست این بازی مهمت بچیروویچ سرمربی تیم ملی ایران دو بار به شدت نسبت به داوری واكنش نشان داد و حتی یك بار وارد زمین بازی شد.

واكنش سرمربی ایران به داوری این دیدار از سوی داور بی جواب نماند و به سرمربی ایران تذكر داد.

جایگاه خبرنگاران سالن سامسون كاملا پر شده است و استقبال خبرنگاران چینی از این دیدار بسیار زیاد است و همین امر موجب شد تا از حدود 10خبرنگار ایرانی حاضر در سالن تنها دو نفر آنان بتوانند در جایگاه خبرنگاران مستقر شوند و بقیه مجبور به نشستن روی سكوی تماشاچیان شدند.

بازیكنان چین بازی بسیار خشنی را در زمین دارند و این رفتار آنان موجب شده است تا حامد حدادی بازیكن پست پنج ایران برای حریفانش خط و نشان بكشد.

وقتی توپ در اختیار تیم چین قرار می گیرد ، هواداران تیم چین سروصدا زیادی در سالن به راه می اندازند تا آرامش بسكتبالیست های ایرانی را بر هم زنند.

ورزشی(3)** 3783 **1581