۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵
کد خبر: 81329479
T T
۰ نفر
سجادی: داوری بسكتبال ایران چین ضعیف است/براحتی حق ایران را نمی دهند

اینچئون – ایرنا - معاون توسعه ورزش های حرفه ای وقهرمانی وزیر ورزش و جوانان گفت:تیم ایران بازی قدرتمندانه ای را مقابل چین در زمین به نمایش گذاشت ، اما داوری این دیدار بسیار ضعیف بود.

نصراله سجادی كه در سالن سامسون شهر اینچئون از نزدیك شاهد بازی ایران وچین بود،در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا افزود: داوری ضعیف این بازی مانع ازدادن حق به ایران در برخی مواقع شد و این مساله كار بسكتبالیست های ایرانی را سخت كرده بود.

تیم بسكتبال ایران روز یكشنبه در دور سوم رقابت های بسكتبال بازیهای آسیایی 2014 برابر چین با نتیجه 75بر67به پیروزی رسید.

این دیداردرحالی برگزار شد كه بازی خوب ملی پوشان بسكتبال ایران جو سالن را نیز به نفع كشورمان تغییر داد و هواداران تیم ملی چین كاملا ساكت شده و فقط فریاد ایران ، ایران شنیده می شد.

یك خبرنگار چینی از روزنامه خلق چین در حاشیه این دیدار ضمن تایید توانمندی تیم ایران مدعی شد كه تیم ملی چین با بازیكنان جدید و بدون تركیب اصلی در این دیدار حاضر شده است.

سجادی در خصوص ادامه روند كاروان ورزشی ایران در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون گفت:‌ما تاآخرین روزاین دوره از بازیها رقابت سختی با قزاقستان داریم كه امیدوارم بتوانیم جایگاه خوبی در جدول بازیها كسب كنیم.

وی درمورد نتیجه ایران در رشته دوچرخه سواری نیز گفت:‌ پیش بینی مدال در دوچرخه سواری را كرده بودیم و حال منتظر درخشش و مدال آوری كشتی گیران هستیم .

ورزشی (4)**1828 /9126/1590
۰ نفر