۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۷
کد خبر: 81329488
T T
۰ نفر
بسكتبال ایران با شكست چین به عنوان صدر نشین راهی نیمه نهایی شد

اینچئون – ایرنا –ملی پوشان بسكتبال ایران در نهمین روز بازی های آسیایی اینچئون به مصاف تیم ملی چین رفتند و با شكست این تیم به عنوان سر گروه راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به بازی های آسیایی اینچئون ، دیدار تیم های ایران وچین امروز (یكشنبه ) در سالن سامسون شهر اینچئون برگزار شد .این در حالی بود كه جمعی از مسئولان ورزشی و ورزشكاران ایرانی برای تماشای این مسابقه در سالن حضور داشتند.

تیم ملی بسكتبال ایران در این مسابقه موفق شد با نتیجه 75بر 67 تیم چین را شكست دهد .

تیم ملی بسكتبال ایران كه در این دیدار با تركیب حامد حدادی ، صمد نیكخواه بهرامی ، مهدی كامرانی ،حامد آفاق و اوشین ساهاكیان وارد میدان شده بود مسابقه را از همان نخست باقدرت آغاز كرد و توانست در تمام مدت این دیدار با یك اختلاف قابل توجه از حریف پیش تر باشد.

تیم بسكتبال كشورمان در كوارتر نخست این مسابقه توانست حریف را با نتیجه 22 بر 13 عقب براند ، نتیجه كوارتر دوم 13 بر 13 بود تا تیم ایران نیمه نخست مسابقه را با برتر 35 بر 26 به پایان ببرد.

كوارتر سوم این دیدار نیز با نتیجه 21 بر 18 به سود ایران پایان یافت اما چینی ها فقط در كوارتر چهارم توانستند از تیم ایران امتیاز بگیرند و نتیجه این كوارتر با امتیاز 23 بر 19به نفع چشم بادامی ها تمام شد.

رقابت های بسكتبال هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون از 31 شهریور ماه آغاز شده است .

تیم كشورمان در مرحله دوم با پیروزی قاطعانه مقابل هند و فیلیپین به عنوان سرگروه به مرحله سوم رقابت ها صعود كرد.

تیم ملی بسكتبال ایران در مرحله سوم این رقابتها در گروه G با تیم های چین ، ژاپن و مغولستان روبرو شد و امروز با شكست چین و كسب سه پیروزی از این دیدار ها ، به عنوان صدر نشین گروه G به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه یافت .

ورزشی **1828 **1581
۰ نفر